• mensen ik heb zowat een hartverlaming opgelopen het onweerd bij ons en ergens is er bij ons in de buurt ingeslagen echt zo'n harde knal


    ben gewoon bang

    Ik ook heur.

    ja had ik de vorige keer ook toen het onweerde gelukkig is het bij ons nog rustig in de lucht

    maar veel succes! :)

    als het dich bij jouw in de buurt is ingeslagen slaat het bij jou niet in,omdat dat dan hoger is.Dus je hoefd niet bang te zijn


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Bij ons was het ook vlakbij ingeslagen. Maar dat een tijdje geleden en het was donker. Dat was eigenlijk best wel leuk. Nouja, je hoeft niet bang te zijn voor bliksem hoor, er zijn genoeg bliksemafleiderdingen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hij is hier nog..! het word al minder maar hier is er geloof ik ook ingeslagen..! heel eng..!

    xLovveexTHx schreef:
    hij is hier nog..! het word al minder maar hier is er geloof ik ook ingeslagen..! heel eng..!



    bij mij onweerd het nog wat

    Bij mij is het gelukkig al gedaan, zet je muziek hééél luid :Y)


    -

    khad zomerkamp in begin van de vakantie en toen lagen we met zijn negenen in een TENT
    en toen ging het snachts onweren en toen bleek de onweer boven ons kamp te zijn dat is pas eng maar okj er waren ook kinderen die gwoon doorsliepen:$
    en ik en een meisje lagen helemaal in onze slaapzakxD

    Dat was eng maarjah het had gelukkig niet ingeslagen:)


    Dance like nobody's watching'

    Hier schijnt de zon nog een beetje.
    En 1x was de bliksem ingeslagen bij mij in de buurt, de ramen trilden er zo erg van dat ik dacht dat ze zouden knappen :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De vorige keer was de bliksem ingeslagen in ons tuinhuis >.<


    Live for something or die for nothing

    Net zo nice onweer ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben stiekem ook bang, maar dat laat ik aan niemand merken. =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dat is eng..

    bij mij zat het net ongeveer boven mijn hoofd.. *ik zit te computeren op mijn kamer, en die is op de zolder..*