• ik vraag me af of het concert niet allen voor duitsers zijn want op een site vond ik de namen van de winnaars of komen er nog namen bekend ? ik zou het erg jammer vinden mocht ik niet winnen sommigen onder ons ook waarschijnlijk http://tokio-hotel-de.blog.cz/

    xThexXxShitx schreef:
    w8 effe -.-" waar en wanneer kan je kijken wie er gewonnen heeft???

    xXx(H)


    Als je hebt meegedaan aan 350x2 (nokia.de of facebook) tickets moest je gisteren een mail krijgen, heb je dat niet.. ben je niet gewonnen.
    Heb je ook nog meegedaan aan 50x2 (nokia music store) tickets dan krijg je maandag een mail als je hebt gewonnen.

    Gha schreef:
    Het zou sowieso dom zijn moesten ze het tot over de gehele wereld laten gelden want dan moeten ze met het vliegtuig overvliegen? Dat is sowieso dom als ze dat dan al zouden doen.

    Zou jij dan niet, als je mocht van je ouders, heel de wereld rond reizen om Tokio Hotel te zien? o-o Ik toch wel hoor, Twinnie.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    WIE HEEFT ER NU AL EEN MAIL GEKREGEN ? ik niet :(

    De EU fans krijgen hun mail maar maandag -.-'


    It's all about party fun love and radio

    KaulitzAngel schreef:
    De EU fans krijgen hun mail maar maandag -.-'


    ah ok kwas al in paniek !:|

    pinaXcolada schreef:
    (...)

    ah ok kwas al in paniek !:|

    thiss gewoon omdat de fans die verder weg wonen dan al kunne op tijd vertrekken ofzoiets, anders had niemand lik gewonne duss dass dan ook maar raar hé


    It's all about party fun love and radio

    RepentRepent schreef:
    (...)
    Zou jij dan niet, als je mocht van je ouders, heel de wereld rond reizen om Tokio Hotel te zien? o-o Ik toch wel hoor, Twinnie.


    Misschien..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson