• ik vraag me af of het concert niet allen voor duitsers zijn want op een site vond ik de namen van de winnaars of komen er nog namen bekend ? ik zou het erg jammer vinden mocht ik niet winnen sommigen onder ons ook waarschijnlijk http://tokio-hotel-de.blog.cz/

    Gha schreef:
    (...)

    Waarom staat het dan niet op tokiohotel.com? Daar stond niets over die actie..


    wel, daar kon je last minute tickets winnen, op de home pagina in de kadertje en dan de 4de regel ofzo?

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ja, dat stond er wel. Door TokioHotel.de wist iedereen dat je die kaartjes voor Keulen kon winnen. (: Of het was onderling doorverteld.


    Ja, ik wist dat het op tokiohotel.de stond, maar ik heb eht nooit zien staan op tokiohotel.com (:
    Misschien dat ik er over heb gekeken, dat kan ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Weet niet?
    Ik denk het alleen maar, trouwens, weet ik veel dat je dat kon invullen? Ik heb me niet aangemeld omdat ik wel wacht tot ze in eigenland komen. Ik ga daarvoor niet naar Duitsland rijden, no way. (:
    Keulen is niet zo ver =D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    wel, daar kon je last minute tickets winnen, op de home pagina in de kadertje en dan de 4de regel ofzo?


    Kan..ik ben ook een tijd niet thuis geweest dus heb ik dat vast gemist (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Seel schreef:
    (...)Keulen is niet zo ver =D


    Weet ik, iets van een twee uurtjes hier vandaan, maar dan nog..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die letzte Chance, Karten zu gewinnen, habt ihr nur noch HEUTE unter http://music.nokia.de
    Teilnahmeschluss ist der 20. August 2009

    Je kan vandaag nog steeds aanmelden, dus het lijkt me sterkt dat we straks al weten wie er gewonnen heeft. (;

    kben nu toch al wat gerust gesteld dan :)

    pinaXcolada schreef:
    kben nu toch al wat gerust gesteld dan :)


    jij niet alleen dan! x)
    Al de hele dag loop ik met zenuwen!!

    tot wanneer kan je eigenlijk bericht krijgen dan?


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Tomkitty schreef:
    tot wanneer kan je eigenlijk bericht krijgen dan?


    geen idee, 350 mail's is heel wat, als dat pas vanaf 8 uur ingaat :)

    Ik heb niet mee gedaan, want ik ben dan op vakantie. Maar mogen jullie allemaal naar dat concert dan? XD


    -

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    geen idee, 350 mail's is heel wat, als dat pas vanaf 8 uur ingaat :)


    maar ik denk dat dat gwn allemaal te samen wordt gestuurd


    It's all about party fun love and radio

    owja en hoe weet je dat eig dat et vanaf 20 wass??


    It's all about party fun love and radio

    De duitsers konden ook op de eerste rij staan. De rest niet en die site is russisch dus daar snap ik niks van! x)
    maar in de 2de lijst die daar staat, staat op de laatste plaats 'Kim aus Hamburg' geen achternaam en bij de rest staat wel een achternaam, maar geen land, en volgens mij word het land altijd vermeld...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    w8 effe -.-" waar en wanneer kan je kijken wie er gewonnen heeft???

    xXx(H)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 11:42 ]