• Alsof mijn moeder weet of we hier over spinnen aan het praten zijn Oo" Laat ze een bus wasverzachter achter het wasmachien vallen zegt ze tegen me; "Joyce,kom is. Raapt die bus is op,jij kunt eraan,je bent smaller." Heel leuk hoor,want het zit daar vol met spinnen Oo" Uiteindelijk heeft mijn moeder het toch erachter uit genomen omdat ik hysterisch ben weggelopen x'). En nu door al die topics zie ik overal spinnen,jullie schuld ö

Tjah, wat doe je eraan? (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Als ik een spin in me kamer zie zuig ik hem op met de stofzuiger, ben nogal bang voor spinnen [a]

Ik zie niet overal spinnen, ik krijg gewoon overal kriebels door al die topics. En bij ons zit het ook vol met spinnen in zo'n kleine hoekjes oO

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Gisteren liep hier een grote, vieze, harige spin rond, ik ben serieus op tafel gaan staan van de schrik ><. Nu, ik had geen schoen in de buurt en tegen dat ik een schoen vasthad, was ze alweer weg.
    Dus ik lig in bed, voel ik serieus overal precies een spin op mijn lichaam. Deze morgen, vertel ik mijn zus over die spin, zet ze haar neer in de zetel, loopt de spin naast haar over de zetel ö maar ze heeft hem gelukkig geplet :Y)

-