• Nou kijk, ik zit al een tijdje met iets in m'n hoofd. Jullie kennen vast wel dat programma 'Made' van op MTV, nou ik dacht om daarond iets te doen. Maar toen zag ik dat iemand ook iets had begonnen rond 'Made' en nu voel dat zo fakerig aan. :|
    Maar wat ik zou doen zou dan ongeveer als volgt gaan.
    Een meisje zou dus haar ingeschreven hebben voor Made om een band te beginnen, ze krijgt een coach, moet een band bij elkaar krijgen en heel de reutemeteut. En ik zou er ook die leuke Alexa Gaskarth willen in betrekken. (cat) Omdat hij koel is.
    Maar nu twijfel ik of ik eraan moet beginnen of niet.
    Wat vinden jullie? (cat)

    En ook, moet ik het in het Engels doen of in het Nederlands?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:18 ]

    gewoon doen ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Alexa Gaskarth? XD Ik vind dat je 'm moet doen

    Vraag toestemming aan dat meisje die al een made heeft, als je je daardoor beter zou voelen? Maar eigenlijk zijn er veel gelijklopende verhalen hier op Q, dus zou ik hem gewoon doen ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je moet doen wat je zelf wilt.
    Als we het over originaliteit gaan hebben is dat nogal ver te zoeken. En toch, elk verhaal kan anders zijn, al gaat het om hetzelfde.
    Alle Twincest-verhalen zijn ook verschillend. Gewoon doen, joh. B)


    -

    Tranquillity schreef:
    Vraag toestemming aan dat meisje die al een made heeft, als je je daardoor beter zou voelen? Maar eigenlijk zijn er veel gelijklopende verhalen hier op Q, dus zou ik hem gewoon doen ^^

    Ik weet niet meer wie het was :')

    Endeavor schreef:
    (...)
    Ik weet niet meer wie het was :')

    Wees mij dankbaar

    Endeavor schreef:
    (...)
    Ik weet niet meer wie het was :')

    Azo, heeft ze er een topic over gemaakt? Want ik herinner me zoiets.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Wees mij dankbaar

    Weest jou dankbaar.

    Gewoon doen en faken is het niet want iemand anders had ookal eens zo iets en die persoon heeft die gene ook na gedaan en ik had ookal zo'n idee dus gewoon doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Gewoon doen en faken is het niet want iemand anders had ookal eens zo iets en die persoon heeft die gene ook na gedaan en ik had ookal zo'n idee dus gewoon doen.

    Haha mkay, :')

    Maar in welke taal moet ik dan doen? ._.

    Nederlands want mijn engels zuigt gewoonweg en anders kan ik hem niet lezen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Nederlands want mijn engels zuigt gewoonweg en anders kan ik hem niet lezen xd'

    Aaahhhhnn ._.
    Dat zou zo sneu zijn. :Y)

    DOE JACK o; anders maak ik een Jack story :Y) nee maar doen en dan moet je me laten weten dan maak ik hem :3
    en taal maakt mij niet uit :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Esmaye schreef:
    Je moet doen wat je zelf wilt.
    Als we het over originaliteit gaan hebben is dat nogal ver te zoeken. En toch, elk verhaal kan anders zijn, al gaat het om hetzelfde.
    Alle Twincest-verhalen zijn ook verschillend. Gewoon doen, joh. B)

    Mee eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.