• Gisteren keek ik een progamma over tienermoeders. Eerst was er eentje van 16. Toen van 18. Daarna eentje van -nukomthet- 13 ! Dat is echt niet gezond. Wie heeft nou al seks op haar 13e ? Maargoed, zij is dus echt geen goede moeder. Ze kijkt helemaal niet om naar haar dochter, en haar moeder doet al het werk. Daarna was er een meisje van 14. Zij moest bevallen. Echt erg o.o Maargoed, zij doet het tenminste wel goed als moeder. Maarja, ik wil dus echt niet zwanger worden vóór mijn 22e. Jullie ?

I'd rather go naked than wear fur.

ChillxGirl schreef:
    Ik wil ook wachten tot na m'n 22ste.
    Maar ik ken iemand die had t al gedaan op haar 12e!
    (
    wel veilig)

Wooooooow, 12 o.o Ik ga het echt niet doen voor mijn 15e/16e hoor ! xd

I'd rather go naked than wear fur.

Ik wil pas kinderen als ik een vriend/man heb waarbij ik me echt goed voel. Wie weet hoe lang duurt dat? :'D

[ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:42 ]

Ik vind rond de 25 een goeie leeftijd (:

-

nog geen idee, ik wil minimaal 23 zijn. :)

x

Ik wil niet zwanger worden x'D
    Maar, tussen de 20 en 30 is wel een goede tijd om een kind te krijgen, vind ik.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Tussen de 20 en 25 denk ik.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik wil pas zwanger worden als ik daar zelf aan toe ben, en daar zal ik dan ook wel voor zorgen. Ben ook nog totaal niet met vriendjes en alles bezig..

Hoe heet dat programma?

Ik wil er al wel redelijk vroeg. Ik bedoel daarmee: niet op m'n dertigste of zo. Als ik met mijn studies klaar ben al 'n baantje heb, dan wil ik er zéker voor mijn 25ste. En over seks op zo'n leeftijd..ik ken er wel een paar die op hun 13 seks hadden, en ik zag daar niets slechts in. Het was echt 'uit liefde' met hun lief of hoe zeg je dat. Niet puur om seks te hebben.

Live for something or die for nothing

Het gebeurd nou eenmaal, er raken zoveel tieners zwanger, en er zijn er ook die de keuze niet hadden. En ik wil kinderen laten we het daarbij houden, ik mag hopen dat er een dag komt dat ik een kind mag krijgen.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

prettyfly schreef:
    ik vind dat die tienermoeder het zelf hebben gezocht ;x (buiten dan als ze verkracht zijn)
    + ik wil rond mijn 28ste kinderen (:

Only losers can act the way you do

Mistake schreef:
    Ik wil zwanger zijn op mijn 30ste, dan heb ik al een halflange carrére, een huisje, en heb ik tenminste al een woning en geld voor dat kleine ukkipuk ^^.
    Idem, rond de 28/30 wil ik zwanger zijn:9~

[ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:55 ]

Only losers can act the way you do

Ow, tiener moeders zijn echt zo erg. Ik snap niet dat meisjes dat doen. Het is heel onverstandig een kind met een kind. En meestal is de vader van het kind ook te laf om het samen op te voeden. Ik wil niet voor mijn 24e kinderen!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ik mag zoiezo geen seks hebben. pas als ik getrouwd ben dusja;p

Ik vind als je in de 20 bent een goede leeftijd voor een kind,daarvoor ben je gewoon dom en onverstandig als je dat doet.

ik zou het niet erg vinden mocht ik op mijn 20e een kind krijgen,want als ze dan later 16 ofzo zijn en ze hebben ouders die wel hun oma of opa zouden kunnen zijn,dan is het ook niet echt leuk voor hun (:
    ik ken een meisje waarvan de moeder 16 was toen ze haar kreeg,ze is nu zelf 16 en wilt al een kind...

everybody needs a song.