Gisteren keek ik een progamma over tienermoeders. Eerst was er eentje van 16. Toen van 18. Daarna eentje van -nukomthet- 13 ! Dat is echt niet gezond. Wie heeft nou al seks op haar 13e ? Maargoed, zij is dus echt geen goede moeder. Ze kijkt helemaal niet om naar haar dochter, en haar moeder doet al het werk. Daarna was er een meisje van 14. Zij moest bevallen. Echt erg o.o Maargoed, zij doet het tenminste wel goed als moeder. Maarja, ik wil dus echt niet zwanger worden vóór mijn 22e. Jullie ?
Ik wil zwanger zijn op mijn 30ste, dan heb ik al een halflange carrére, een huisje, en heb ik tenminste al een woning en geld voor dat kleine ukkipuk ^^.
Mistake schreef: Ik wil zwanger zijn op mijn 30ste, dan heb ik al een halflange carrére, een huisje, en heb ik tenminste al een woning en geld voor dat kleine ukkipuk ^^.
Ja xd Ik vind 28/30 ook een goede leeftijd om een kind te krijgen.
ik wil ook niks voor me 22e want ik heb daarvoor nog veel te veel te doen,, studie, implantaat, ehm en nog meer dingen..:o misschien neem ik niet eens wat voor me 25e ik weet niet, zie wel hoe het loop
Ik wil pas een kind rond mijn 25ste denk ik. Hangt er vanaf ofdat mijn studies afgerond zijn en een eigen huis heb. En natuurlijk genoeg geld om het kleintje te verzorgen. Kinderen lijken echt een last :')
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right