• Om redenen gaat deze rollen verdeling niet door,slotje dus.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 19:04 ]


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Ik wil ;'3
    Alyssa zijn want dat scheelt maar 1 letter met Alysha. Info komt [;


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volledige naam: Alyssa Alléy.
    Leeftijd: 17(?)
    Karakter: Tikkeltje arrogant, Behulpzaam en lief.
    Plaatje:This one.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 11:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Ik wil ;'3
    Alyssa zijn want dat scheelt maar 1 letter met Alysha. Info komt [;

    Ja ik wou zo nodig de naam Alyssa omdat ik die mooi vind en die goed bij het verheaal past (:


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Ja leuk, nu ben je offline en je hebt niet eens een plaatje xd


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Bf Alyssa - Info komt.
    Volledige naam: Ethel Jade Momsen
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, behulpzaam, vrolijk, koppig, betrouwbaar, creatief, eigenwijs, soms arrogant, brutaal, egoïstisch,
    Plaatje: http://pics2.vampirefreaks.com/g/gr/gra/graceee/28100998.jpg OF http://api.ning.com/files/lAK2l*b2yhDRyj6Q-HDaT2VM4bV*RFUmFh7KztNWuH7xOG*AUfH74yU5h8rbO6hpA2k*Vo6xln4hd9sCgwlAygW5KFrbNn82/emo_girl_picture_006_thumb.jpg (jij mag kiezen.)
    (Niet verplicht)Extra weetje: Ze is al sinds de kleuterklas bevriend met Alyssa. Woont samen met haar ouders en broer. Heeft ook een hond Luna, waar ze heel veel van houdt.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 11:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    merellicousx schreef:
    Ja leuk, nu ben je offline en je hebt niet eens een plaatje xd

    Sorry ;'3
    Maar bew.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Okay ;p


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Tranquillity schreef:
    Bf Alyssa - Info komt.
    Volledige naam: Ethel Jade Momsen
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, behulpzaam, vrolijk, koppig, betrouwbaar, creatief, eigenwijs, soms arrogant, brutaal, egoïstisch,
    Plaatje: http://pics2.vampirefreaks.com/g/gr/gra/graceee/28100998.jpg OF http://api.ning.com/files/lAK2l*b2yhDRyj6Q-HDaT2VM4bV*RFUmFh7KztNWuH7xOG*AUfH74yU5h8rbO6hpA2k*Vo6xln4hd9sCgwlAygW5KFrbNn82/emo_girl_picture_006_thumb.jpg (jij mag kiezen.)
    (Niet verplicht)Extra weetje: Ze is al sinds de kleuterklas bevriend met Alyssa. Woont samen met haar ouders en broer. Heeft ook een hond Luna, waar ze heel veel van houdt.

    Ik stuur je ff een pb goed?


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    merellicousx schreef:
    Ik heb like rollen :')

    Alyssa is een heel zelfstandig meisje, ze woonde al heel haar leven bij haar moeder.Van haar vader weet ze niets, en haar moeder wil er ook niet over praten.Op een dag besluit ze om op zoek te gaan naar haar vader, ze moet en zal hem vinden.

    Rollen;*
    Alyssa.(Vrij)
    Bf Alyssa.(Bezet)-> Tranquillity
    Zusje van bf Alyssa.(Vrij)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Plaatje:
    (Niet verplicht)Extra weetje:

    *= Je mag zelf nog een rol verzinnen en als ik het dan goed vind mag je daarna invullen enzooo


    xxx.


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    merellicousx schreef:
    (...)
    Ik stuur je ff een pb goed?

    Ja is goed, en dankjeee! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oehh ^^ Mag ik het zusje van de best friend van Alyssa zijn?
    Naam: Ayanna Blanchard
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, schattig, zorgzaam, verlegen, prettig gestoord, best druk af en toe, als ik iets wil dan krijg ik het ook, heel goed in control of mijn emoties :Y) en heel snel bezorgd :(
    Plaatje: ik heb geen foto's op het internet staan.. :( Ik kan je wel een beetje vertellen, als je wilt?
    Extra weetje: ik vanaf dat ik acht was in Engeland gewoont. En ik ben heel erg verslaafd aan chocolade :V


    See the world in a blur, focus on something boring.

    Headline schreef:
    Oehh ^^ Mag ik het zusje van de best friend van Alyssa zijn?
    Naam: Ayanna Blanchard
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, schattig, zorgzaam, verlegen, prettig gestoord, best druk af en toe, als ik iets wil dan krijg ik het ook, heel goed in control of mijn emoties :Y) en heel snel bezorgd :(
    Plaatje: ik heb geen foto's op het internet staan.. :( Ik kan je wel een beetje vertellen, als je wilt?
    Extra weetje: ik vanaf dat ik acht was in Engeland gewoont. En ik ben heel erg verslaafd aan chocolade :V


    See the world in a blur, focus on something boring.

    Je kan tog een plaatje kopiëren?


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Headline schreef:
    Oehh ^^ Mag ik het zusje van de best friend van Alyssa zijn?
    Naam: Ayanna Blanchard
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, schattig, zorgzaam, verlegen, prettig gestoord, best druk af en toe, als ik iets wil dan krijg ik het ook, heel goed in control of mijn emoties :Y) en heel snel bezorgd :(
    Plaatje: ik heb geen foto's op het internet staan.. :( Ik kan je wel een beetje vertellen, als je wilt?
    Extra weetje: ik vanaf dat ik acht was in Engeland gewoont. En ik ben heel erg verslaafd aan chocolade :V

    Je moet wel dezelfde achternaam als mij hebben hé, als je mijn zusje wil zijn :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja idd ;p


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!