• Ik had zin om ze nog eens te beluisteren op Youtube en toen ging ik bijna alle liedjes af en nu ben ik verliefd. Ik ben nu bijna al hun nummers aan het downloaden -ik heb nu pas door hoe geweldig ze zijn.

    Wie vindt ze nog geweldig? :9~


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Daaaaan, moeten we allemaal vermageren en anorexia krijgen en dan noemen we hém dik. neeuh, dat is Alexmishandeling 8D maar eigenlijk wel erg voor dat kind, inderdaad.

    Haha, hij krijgt toch al een bierbuik. Vast van de Stella's. (cat) Ik zou echt kwaad zijn op Gaskarth als hij me dik zou noemen, omdat ik ook niet mager ben. --'

    Endeavor schreef:
    (...)
    Haha, hij krijgt toch al een bierbuik. Vast van de Stella's. (cat) Ik zou echt kwaad zijn op Gaskarth als hij me dik zou noemen, omdat ik ook niet mager ben. --'

    Waha die opmerking over die Stella's is geniaaal 8D + Naah, ik ben ook niet mager en zou het ook
    erg vinden - maar ik weet zéker dat als er een atl hype is en hij nog eens zo'n groupie-fan-banslut dik noemt ze gaat beginnen gillen ._.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 19:49 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Waha die opmerking over die Stella's is geniaaal 8D + Naah, ik ben ook niet mager en zou het ook
    erg vinden - maar ik weet zéker dat als er een atl hype is en hij nog eens zo'n groupie-fan-banslut dik noemt ze gaat beginnen gillen ._.

    I know. ;D En gillen op welke manier? Van happiness omdat Alex tegen dur praatte of omdat ze haar beledigd voelde.

    Endeavor schreef:
    (...)
    I know. ;D En gillen op welke manier? Van happiness omdat Alex tegen dur praatte of omdat ze haar beledigd voelde.

    Happiness omdat ze aandacht krijgt van diegene waar ze 's nachts over droomt in haar bedje terwijl -ik ga niet verder in detail treden, dit is nog steeds een site voor kinderen :Y)-

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Happiness omdat ze aandacht krijgt van diegene waar ze 's nachts over droomt in haar bedje terwijl -ik ga niet verder in detail treden, dit is nog steeds een site voor kinderen :Y)-

    Ohjaaa, vast. Dat. En als ze 'klaar' is gaat ze dur posters kussen ;D
    Maaruh, dan gaat ze beseffen dat Alex haar DIK noemde en gaat ze keiveel weight verliezen tot ze weightless is en dan gaat ze om die woordspeling lachen en dat gaan twitteren naar Alex. :9~

    buhahah. ik houd van All Time Low :9~ maar ook al een tijdje :3
    ohja Alex was dus langs een fan gelopen, en had toen iets van 'fatass' gemompeld. maar andere mensen zeggen dat het gewoon butthurt fans waren die zeiden dat hij dat had gedaan.
    Wat ik ook gehoord had was dat als Alex bijna nooit zin had om alleen foto's te maken/te signeren en dat hij dan zei dat hij even wegging en dan kwam die niet meer terug ;_; maarja, als ik Alex was zou ik ook gek worden van als die fans :']

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 22:49 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    buhahah. ik houd van All Time Low :9~ maar ook al een tijdje :3
    ohja Alex was dus langs een fan gelopen, en had toen iets van 'fatass' gemompeld. maar andere mensen zeggen dat het gewoon butthurt fans waren die zeiden dat hij dat had gedaan.
    Wat ik ook gehoord had was dat als Alex bijna nooit zin had om alleen foto's te maken/te signeren en dat hij dan zei dat hij even wegging en dan kwam die niet meer terug ;_; maarja, als ik Alex was zou ik ook gek worden van als die fans :']

    Hahah, dat dus ;D Voor de weetjes moet je bij deze madam zijn. 8)

    Endeavor schreef:
    Haha, nee ik vind ze echt geweldig. Ik luister ze dag in dag uit. :Y) Hun liedjes maken me happy, vooral van hun nieuwe album. :')

    hun nieuwe album is leuk n_n :Y)
    ik vind All Time Low leuk n_n

    Ik kende sinds vorig jaar wel een paar liedjes van hun, en die vind ik wel goed :'D
    Alleen hoop ik wel niet dat ze al te bekend gaan worden.. Dat kan soms uitdraaien op een hype S:


    007

    all time looooow is fantastisch !
    addiction


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.