• Ik had zin om ze nog eens te beluisteren op Youtube en toen ging ik bijna alle liedjes af en nu ben ik verliefd. Ik ben nu bijna al hun nummers aan het downloaden -ik heb nu pas door hoe geweldig ze zijn.

    Wie vindt ze nog geweldig? :9~


    Only losers can act the way you do

    mweh.
    nee.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ken maar 1 liedje van hun ofzo. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb een obsessie.

    ik ben al één jaar verslaafd aan hun, en mogen er nog vele bijkomen! ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, nee ik vind ze echt geweldig. Ik luister ze dag in dag uit. :Y) Hun liedjes maken me happy, vooral van hun nieuwe album. :')

    kben verslaafd


    Magic never ends.

    Endeavor schreef:
    Haha, nee ik vind ze echt geweldig. Ik luister ze dag in dag uit. :Y) Hun liedjes maken me happy, vooral van hun nieuwe album. :')
    Bij elk liedje dat ik hoor van hun ga ik glimlachen en begin ik op het ritme met mijn voet mee te tikken. Ik ben gebeten door het ATL virus dat hoop ik niet te veel mensen gaat bijten ;x


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Bij elk liedje dat ik hoor van hun ga ik glimlachen en begin ik op het ritme met mijn voet mee te tikken. Ik ben gebeten door het ATL virus dat hoop ik niet te veel mensen gaat bijten ;x

    Haha, ik glimlach altijd vet hard bij 'Stella' :')
    Ik hoop dat er gewoon geen virus is. :')

    Conscious schreef:
    (...)Bij elk liedje dat ik hoor van hun ga ik glimlachen en begin ik op het ritme met mijn voet mee te tikken. Ik ben gebeten door het ATL virus dat hoop ik niet te veel mensen gaat bijten ;x



    oh jawel, wacht maar.
    Wanneer ze elke dag op TMF gaan verschijnen ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik vind ze wel cool, hun liedjes zijn wel leuk :3


    Destroy what destroys you.

    prettyfly schreef:
    (...)


    oh jawel, wacht maar.
    Wanneer ze elke dag op TMF gaan verschijnen ;x

    Je bedoelt, nu?!

    Endeavor schreef:
    (...)
    Je bedoelt, nu?!


    komen ze nu al elke dag op TMF?
    ik dacht dat je alleen nog maar kon stemmen ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)


    oh jawel, wacht maar.
    Wanneer ze elke dag op TMF gaan verschijnen ;x
    Dat mag níét gebeuren. Kijk, ik vond Tokio Hotel goed maar nu ze heel bekend zijn beginnen ze alle veel te bekende mensen in de muziekwereld te volgen, zo met liedjes die een electro tintje heeft en dat vind ik verschrikkelijk ;x Lady Gaga heeft dat ook een beetje maar dat is haar stijl. Rock met een vleugje electro is so not done x:


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Dat mag níét gebeuren. Kijk, ik vond Tokio Hotel goed maar nu ze heel bekend zijn beginnen ze alle veel te bekende mensen in de muziekwereld te volgen, zo met liedjes die een electro tintje heeft en dat vind ik verschrikkelijk ;x Lady Gaga heeft dat ook een beetje maar dat is haar stijl. Rock met een vleugje electro is so not done x:


    het gaat gebeuren, geloof mij ;x
    en ik wil ook niet dat het gebeurt.Maar opzich zouden we wel blij moeten zijn voor de jongens, omdat ze aan het doorbreken zijn (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    LotteLampje schreef:
    mweh.
    nee.


    ok