• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb al weleens een volgelspin vastgehouden n.n


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Gosh :O ik vind spinnen echt eng :O
    Eergisteren zat er 1 op de deurstijl. Ik was er al langs gelopen toen ik het zag. Gelukkig, anders had ik de hele buurt bij elkaar geschreeuwd.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind spinnen niet vies of eng ofzo, maar ik ga er ook weer geen als huisdier houden. :'D
    Al zou zo'n tarantula wel cool zijn. :Y)

    Aaah, niet weer! |:
    Serieus, ik had die toen ik klein had ook gezien! O.O Je wilt niet weten hoe bang ik was. En mijn neefje heeft zo'n vogelspin en dat beest is eng, ik ben echt waar gaan huilen toen hij die spin toonde. -Wat? Ik was 4-


    You'll never dream alone. <3

    iewl :X
    En ja, ik ben bang voor spinnen, alleen al van die foto ><


    -

    Phenomenon schreef:
    Ah, die spin is groot o.o


    Second star on the right and straight on till morning

    Had een een twee meter groot plaatje verwacht met de meest harigste spin ooit, komt er zo'n ieniemienie spinnetje tevoorschijn. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Buh, die zal 's nachts maar op je hoofd zitten. Is ie giftig?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    spinnen zijn eng.


    tears don't fall, they crash around me

    Blondine schreef:
    Had een een twee meter groot plaatje verwacht met de meest harigste spin ooit, komt er zo'n ieniemienie spinnetje tevoorschijn. (':


    Ieniemienie? O.O
    Overdrijf jij niet? Hij is reusachtig! O.O


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ieniemienie? O.O
    Overdrijf jij niet? Hij is reusachtig! O.O


    Wees blij dat ie niet in het 3D was. Dan zou die nog groter zijn denk ik.. *haalt 3D brillentjes van die 3D-film van Shrek uit de kast*


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Wees blij dat ie niet in het 3D was. Dan zou die nog groter zijn denk ik.. *haalt 3D brillentjes van die 3D-film van Shrek uit de kast*


    Ja, daarvoor moet ik al blij zijn. Door die spin, en nog wat andere spinnen, heb ik een serieuze spinnenangst gekregen. O-O

    Ik heb hem één keer in het echt gezien, en dat is genoeg voor mij! |:


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben weg dude, o.o

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ja, daarvoor moet ik al blij zijn. Door die spin, en nog wat andere spinnen, heb ik een serieuze spinnenangst gekregen. O-O

    Ik heb hem één keer in het echt gezien, en dat is genoeg voor mij! |:

    x'D. Ik ben ook bang voor spinnen hoor. Bij ons in het engels lokaal zat zo'n vieze rioolspin en die viel van de muur. Ik en een paar andere gillend op tafel staan. Vond die lerares erg leuk..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ie nee, ik ben ahrtstikke bang voor spinnen :'D wij hebben vogelspin op school als schooldier :'D straks meoten we hem leren handteren :'D maar ik durf niet mee te doen :'D echt niet :'D