• Het is dan eindelijk officieel, de contracten zijn getekend met de televisiestations. Er komt een nieuw programma een programma die zeker veel meer kijkers zou trekken dan welk ander. Met maar een doel, een rol in de nieuwe film uit de twilight saga. Het was wel te verwachten, duizenden tienermeisjes hebben zich opgegeven voor deze rol. Alleen maar in de hoop voor een glimp van hun favoriete twilight acteur. Het programma ‘Who’s gonna be the next moviestar.’ Is vanaf 3 september op de tv te volgen.

    Ik heb acht rollen, jullie mogen jullie helemaal uitleven in hoe jullie willen zijn.=’D
    Wat ik wel van jullie wil weten is dit.
    Naam: Voor en achternaam, verzin maar wat leuks.xD
    Leeftijd: Niet te oud, niet te jong.
    Uiterlijk: Een foto zou mooi zijn. Of nee, dat is wel verplicht
    En dan wil ik natuurlijk iets over jezelf weten. Laat je fantasie de vrije loop gaan.
    En ik zal ook graag iets willen weten, als in waarom? Zou je in het programma mee willen spelen, die shit die ze je ook echt in dat soort prgramma’s vragen, en natuurlijk een zwakte. Iets als in, diehard fan van Robert pattionson of vreselijk verlegen.

    Gheghe. Good luck.

    1.Alyssa Jade Griffen
    2.Cassidy Parker.
    3.Mary Springfield
    4.Kim Hudson
    5.Wisper McClein.
    6.Elyshá McEvans
    7.Cassandra O'Hare
    8.Ann Sophie West.

    Done.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 19:01 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam: Alyssa Jade Griffen
    Leeftijd: 20 Jaar
    Uiterlijk: Alyssa Jade
    Informatie.
    Alyssa Jade hier. Ik ben een jongedame van twintig jaar en woon samen met mijn beste vriend Nick in een vrijstaande villa. Deze gelegen in het Alice Springs van Australië. Mensen noemen me behulpzaam, vrolijk en soms ook wel arrogant. Maar wat ze niet weten is dat ik heel onzeker & verlegen ben en daarom iedereen probeer te helpen met hun problemen. Zodat ze niets van mijn leven te weten kunnen komen. Ik hou van acteren en zingen, maar kan me ook verdiepen in boeken en muziek. Ook zorg ik voor het dochtertje van mijn zus, omdat deze niet langer voor haar kon zorgen. Mijn zus is drugsverslaafd en dat zou London alleen maar problemen bezorgen.
    Mijn vriend Nick heeft me ingeschreven voor het programma, omdat hij vindt dat ik ook eens wat aandacht verdien. Hij vindt me een geweldige dame omdat ik al mijn aandacht op anderen vestig en nooit eens aan mezelf denk. Waar ik hem eigenlijk héél dankbaar voor ben, want twilight is een van mijn veslavingen. Het zijn boeken die ik opnieuw en opnieuw zou kunnen lezen en de film heb ik ook al duizend keer gezien. Ik ben gewoon jaloers op de relatie tussen Bella en Edward en ik vraag me af ofdat Robert Pattinson in het echt ook zo is. Zelf heb ik nog nooit echt een lange relatie gehad, omdat mijn vrienden steeds zeiden dat ik teveel aandacht aan Nick, mijn zus en mensen met problemen besteedde.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:30 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik zal ff het lijstje invullen. ^^

    Naam: Cassidy Parker.
    Leeftijd: 17 ?
    Uiterlijk: 1, 2 .
    About: Cassidy is een rijkeluis kindje. Ze heeft een nogal grote attitude over zich heen. Ze wilt overal de beste in zijn. Ze komt over als een bitch, maar eigenlijk is ze heel erg onzeker, maar laat dit niet merken.
    En ik zal ook graag iets willen weten, als in waarom?: Ze heeft een enorm talent voor acteren, en doet dit het liefst.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:12 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik ga het lijstje invullen ^^


    Only losers can act the way you do

    Naam: Mary Verona July Alyssa Dellyna Rosalina Springfield
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Sil vous plaît
    Tekst: Hi folks! Mary Verona July Alyssa Dellyna Rosalina Springfield is de naam maar noem me gerust Mary Springfield want ik vind één naam genoeg. In Malibu is mijn eigen fantastische villa waar ik ontelbare feesten geef en liters alcohol zuip als er een knalfeest is -wat altijd zo is als er te gek volk is. Ik leef voor acteren, zingen, gitaar spelen, surfen en snowboarden. Voor dat jullie een onbekend dom wicht aannemen in jullie fantastische film willen jullie natuurlijk weten hoe ik ben. Spontaniteit, check, gevoel voor humor, check, behulpzaamheid, check, vriendelijkheid, check. Natuurlijk ben ik niet zo'n kind dat niets anders is dan goede dingen. Arrogantie tegenover mensen die gemeen tegen me doen, check. Maar die mensen probeer ik meestal te vermijden. Ook kan ik er namelijk heel slecht tegen als ik beroemde mensen waar ik erg naar opkijk voor de eerste keer zie. Dan worden mijn ogen groot gaat mijn mond een beetje open en staar ik diegene aan. Ik zal gaan stotteren en van mijn zelfverzekerdheid zal niets meer terug te vinden zijn. Als ik de beroemdheid al van een afstand zie zal dat niet gebeuren. Dictie lessen zal ik wel nog nodig hebben maar het gaat al wat vlotter als ervoor. Ten eerste wil ik mee doen aan die programma omdat ik dolgraag in een film wil spelen en ten tweede omdat ik die lekkere hunks in de film in het echt wil zien. Ciao!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 17:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Naam: Kim Hudson
    Leeftijd: 18 Jaar
    Uiterlijk:
    Plaatje <3
    Tekst; Aloha! Ik ben dus Kim en ik ben 18 jaar oud. Ik woon in New York,dat ligt in Amerika voor zo ver ik weet. Ik heb blond haar en bruin/blauwe ogen en ik ben best slank en lang. IK hou van shoppen,muziek en vrienden en heb een ChiHuaHua genaamd Cassie. Ik ben fan van vele soorten muziek en luister ook bijna ele genre. Ik hou er erg van om nieuwe mensen te ontmoeten dus,kom gerust langs. Verder moet ik maar eens gaan,doei!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:13 ]

    Naam: Wisper McClein.
    Leefdtijd: 18.
    Uiterlijk: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=133619
    Tekst: Hey, Ik ben dus Wisper en ongelovelijke fan van Robert Pattison, tja. Wie niet? Ik ben niet zo'n opdringerige fan, maar hem ontmoeten lijkt mij echt geweldig. Gelukkig heb ik hier nu ook de kans voor gekregen, er komt een programma op TV.
    Waar ik echt niet tegen kan, is als mensen ongeïntreseerd doen. Daar kan ik ongelovelijk boos om worden. Verder ben ik 18 jaar, best jong. Maar ja, dat heb je niet voor het zeggen. Ik kom uit Nederland, en woon in Amsterdam. Mijn hobbys? Poef, ik kan er niet echt een opnoemen. Ik vind het leuk om op de computer te chatten. Shoppen vindt ik ook erg leuk, en verder heb ik een zonnebrillentik. Ik moet gewoon altijd eventjes kijken bij elk rek met zonnebrillen. Ik heb een hond, een lieverdje hoor! Zij heet Luna en is 2 jaar oud. Ik val op jongens met lang haar. Nee, niet meisjes-achtig lang, maar ik hou in iedergeval niet van die korte stekeltjes of een kale kop. Nee, dat zeker niet. Ik ben een sociaal mens, met een open karakter. Ik kan geen instrumenten bespelen, maar mensen zeggen dat ik goed kan zingen. Who cares? Ik doe aan Hockey. Ja, dat doe je met een stokkie en een rokkie. Nee, ik ben totaal geen kakker, maar ik vind het gewoon een leuke sport.

    Ik hoop dat dit genoeg is? :'$

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:34 ]

    Ik ga even lijstje invullen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:17 ]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Naam: Elyshá McEvans
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Tadaaa.
    Karakter: Een arrogante bitch, behalve bij degene die ze leuk vind.
    Heeft geen vrienden nodig, alleen slaafjes. Ze is sluw en gemeen maar als men haar leert kennen is ze erg vriendelijk en onzeker. Oftewel; Een trut vor de buitenwereld maar als ze eenmaal gewend is en mensen kent, lief en verlegen.
    Waarom ik meedoe:
    Omdat ik gewoon zó graag Jackson en Robert wil ontmoeten. Ze zijn geweldig. En ik ben gewoon geschikt voor die rol. Een minpuntje aan mij? Hmm, even diep denken, ik ben een beetje aan de arrogante kant, maar voor de rest ben ik wel oké. Any more questions? Just ask, I don't bite, hard.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:37 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Naam; Cassandra [/Cassie] O'Hare.
    Leeftijd; 16?
    Uiterlijk; Als hij niet goed is, meld maar, zoek ik een nieuwe. ;D
    Tekst;
    Hi, my name is Cassandra O'Hare, but you may call me Cassie. Ik ben geboren en opgegroeid in Key West en woon nu 6 jaar in Nederland. Mijn ouders zijn rijk, and famous. Dus ze vonden dat ik ook in de schijnwerpers hoorde. Problem is, dat ik eigenlijk verlegen ben. Ook luister ik liever dan dat ik praat. Maar mijn ouders zien het als dé kans om Tom Felton te ontmoeten. Hij is sexy, vooral met zijn Draco Malfoy look.
    Ik speel gitaar, zing en schrijf mijn eigen songteksten. Have Fun, Enjoy life. (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 17:27 ]


    everything, in time

    Ik zoek nog een persoon mensen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik wil wel.

    Oke als je je lijstje even invult,=D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam: Ann Sophie West
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Klik
    Tekst: Hoi, mijn naam is Ann Sophie. Ik heb het liefste dat je mijn naam voluit spreekt. Dat is het mooiste. Afkortingen daar houd ik niet van. Ik ben een gesloten boek. Ik krop meestal al mijn gevoelens op. Ik vertel mijn gedachten niet graag door. Ik wil niet dat ze zorgen om mij maken. Ik help liever anderen. Voor de rest ben ik heel behulpzaam en kan goed luisteren. Ookal ben ik soms verlegen, ik zou eens graag willen weten hoe het er in de wereld van de beroemdheden aan toe gaat. En zelf heb ik er altijd al van gedroomd beroemd te worden. Ik heb wel een grote zwakte, ik lees heel graag boeken. De meesten vinden dit stom, maar ik houd er enorm veel van.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik wil, info komt


    The soul needs autumn.