• Ik heb een hele vervelende gewoonte. ik zeg achter zowat elke zin; weet je.
    (edit)& me vriendinnen irriteren zich er dood aan.

    heb je ook een vervelende gewoonte?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 19:13 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Oooh, dat is zoo vervelend. ~ ervaring. Nee, ik momenteel niet.

    Op alles wat mijn moeder aan mij vraagt zeg ik automatisch nee. Vind ik zelf vervelend want dan word mijn moeder geirriteerd :')


    -

    hahahah ik zeg altijd weetjewel x'D achter bijna elke zin als ik een verhaal aan het vertellen ben x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja, ik heb ook zo wel enkele zinnetjes of woorden die ik vaak zeg [zonder het zelf door te hebben] maar ik kan er nu niet opkomen >.<

    ik zeg de hele tijd weetje en en ene ne

    dat soort dingen
    en ik ben de hele tijd of hyper of moe
    of shaggerrijnig
    of alledrie o.o


    We can only learn to love by loving.

    Die 'weet je' gewoonte had ik ook! :X
    Nu heb ik de gewoonte om Baka en Yay te zeggen :'D


    Let the Night embrace you

    Ik zeg nu heel de tijd 'Dude' of als er mij iets niet aan staat, begin ik mijn zin altijd met 'Jonge!' of nu zeg ik ook heel de tijd 'damn' achter élke zin, waar teleurstelling in zit. ><


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Ik trek altijd 1 wenkbrauw op en 1 niet dat ziet er dan raar uit en zelf merk ik niet eens als k dat doe
    en ik wist niet dat k een van de enigste was die dat kon... ik bdoel probeer maar eens 1 wenkbrauw op te tillen das echt vervelend en ik kan er niet mee stoppen:(

    hebben julllie tips??

    XxX


    Dance like nobody's watching'

    EmmaWatsonn schreef:
    Ik trek altijd 1 wenkbrauw op en 1 niet dat ziet er dan raar uit en zelf merk ik niet eens als k dat doe
    en ik wist niet dat k een van de enigste was die dat kon... ik bdoel probeer maar eens 1 wenkbrauw op te tillen das echt vervelend en ik kan er niet mee stoppen:(

    hebben julllie tips??

    XxX


    Waarom wil je dat stoppen?
    Er zijn er héél veel, die dat kunnen. Ik kan het ook en ik ben er trots op, want ik houd van dat wenkbrauwgedoe. Enkel heb ik gemerkt dat mijn ene ooglid nu groter is dan mijn andere, door dat trekje.


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Ja. Ik blijf maar aan m'n haar pulken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb zo'n hekel aan dat 'weetje'. Omdat iedereen het op onze school zegt met een Marokkaans of Turks accent..terwijl het geen eens Marokanen of Turken zijn. Serieus,op mijn school word je er gek van.

    KikaOriginal schreef:
    Waarom wil je dat stoppen?
    Er zijn er héél veel, die dat kunnen. Ik kan het ook en ik ben er trots op, want ik houd van dat wenkbrauwgedoe. Enkel heb ik gemerkt dat mijn ene ooglid nu groter is dan mijn andere, door dat trekje.

    Jép,dat is een reflex van mij,bij elke emotie gebruik ik mijn wenkbrauwen extreem veel.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 20:53 ]

    ik heb de gewoonte om uit het niets ineens te beginnen lachen of rare geluidjes te maken en ook mijn been de hele tijd te bewegen als ik zit (niet van die grote bewegingen , maar van die kleine shockjes)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Telkens als er iemand mij iets vraagt antwoord ik automatisch Straks xD


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Waar ik werk luistert iedereen naar zn eigen muziek, via mp3 zegma. Ik heb de gewoonte heeel hard met mijn eigen muziek mee te zingen, dus dwars door de muziek van anderen heen (: Doyouunderstand?