• Ik heb dus een zus, ze is 17 en ik snap haar nooit. Het enigste wat wij gemeen hebben is dat we redelijk vaan films kijken. Toenet weer flipte ik bijna... en ik weet dat zoiets normaal is als je een broer/zus hebt, maar ze lijkt niet eens op een zus, meer op een broer. Ze is zo jongensachtig. Draagt t-shirt in jongensmodel met afbeeldingen als Jaws, the Blues Brothers, slangen of John Lennon, en dan zo wijd dat je helemaal niet ziet dat ze borsten heeft. Ze lijkt wel allergisch voor rokken, jurken, lange oorbellen en make-up. Ze scheert haar oksels niet wat er in de zomer heel ranzig uitziet. Ze laat overal haar sokken slingeren die ze de hele dag aan heeft gehad. Hoe zij haar uiterlijk verzorgt is 1 keer met haar handen door haar haar, en klaar.
    Waarschijnlijk lijk ik nu een enorme zeikert, maar ik vind het gewoon zo ranzig.
    Heeft iemand anders ook zoiets, of eventuele tips?

Second star on the right and straight on till morning

Geesz schreef:
    (...)

U bedoeld;
    Dankjewel Geesz dat ik in het gat Westerbork mag wonen op jou mooie, gewoon supermooie roze kamer en daardoor een busabbonoment hebben moet ohnee wacht je kunt vanaf hier fietsen naar smilde _O_

xD

ik heb alleen maar 3broers, waarvan ik er 1 eigenlijk nooit zie. dus ik weet niet.

Stop holding me under and let me breathe.

whahaha.. Ik heb bijna nooit problemen met mijn zus.. We kunne best goed met mekaar opschieten.. IK ben 14 en zij 18.. xd

...

Ik snap dat je je eraan ergert [zou ik ook doen maar ben enigskind] Maar, laat haar gwn?

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Mij boeit het echt niet hoe mijn zusje eruit ziet. De reden voor onze ruzies is dat onze karakters gewoon precies het tegenovergestelde zijn :')
    Zij: hyper Ik: rustig
    Zij: graag in de spotlights Ik: hekel aan middelpunt v. belangstelling zijn
    Zij: zingen/trommelen/neuriën/rare geluidjes maken
    Ik: niks van het bovenstaande
    Etc. etc.
    Maar ja, verschil moet er zijn. Hoe irritant ook ;P

I clicked my heels and wished for you.

Nee, eigenlijk niet. Mijn broer is juist het tegenovergestelde van je zus. Hij laat niets van ondergoed of vuile sokken slingeren. Wast zijn haar bijna iedere dag + föhnt het. Kiest zijn kledij uit en ze moeten perfect passen. Jaja, heel modebewust ;D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik heb geen zus :Y) wel een irritante broer

Happiness hit her like a train on a track

Tranquillity schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Mijn broer is juist het tegenovergestelde van je zus. Hij laat niets van ondergoed of vuile sokken slingeren. Wast zijn haar bijna iedere dag + föhnt het. Kiest zijn kledij uit en ze moeten perfect passen. Jaja, heel modebewust ;D

Wauw, ruilen? :Y)

En btw, het gaat niet alleen om haar uiterlijk, kwa karakter... 't lijkt wel alsof haar hele leven om films draait, me moeder zei dat wel is, maar nu ik ook o.o

Nééhstie wijf zeg >< Jaah sorry :S
    Vaag dat meiden daarvoor kiezen om zo te doen :S

I want my bloody cheese now!^^

nou, zo is een klasgenootje van mij dus ook.

veel succes!(flower)

XxMysterious schreef:
    (...)
    Wauw, ruilen? :Y)
    En btw, het gaat niet alleen om haar uiterlijk, kwa karakter... 't lijkt wel alsof haar hele leven om films draait, me moeder zei dat wel is, maar nu ik ook o.o

Néé, toch maar niet. Ik wil geen vuile onderbroek in mijn kamer vinden :'D
    Hmm, raar. Misschien moet ze voor actrice gaan. Dan is haar hele leven een film..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Nah, zo zijn mijn zussen helemaal niet. (A)

OuttamyHead schreef:
    Euh mijn zus is like mij..>< dat is ook vreselijk irritant.. en wij doen altijd alles hetzelfde enz, zelfde hobbys etc. Dat is ook niet leuk, wees blij dat jullie tenminste verschillen...

Inderdaad.
    En dan hebben wij nog eens twee broers ook nog.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Mijn zus van 22 en ik hebben maar heel weinig gemeen: Dezelfde achternaam en we houden allebei van winkelen. Jammer genoeg kunnen we dat niet samen want we zijn heel erg verschilend, waardoor we altijd ruzie hebben...
    Maar gelukkig heeft ze een kamer in Nijmegen ^^,

I may not always be perfect, but I'll always try.

niet elk meisje is een meisjes meisje (:
    laat haat lekker doen wat ze wil!
    alleen mag oksels scheren wel eens gebeuren :x

dream, dare, fly!