• Ik vond serie's altijd heel handiger...
    Handiger als story's!
    Maar die hebben nu ook bladwijzers...
    Ik weet niet wat vonden/vinden jullie het best?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    als je aan storie's gewent bent zijn die echt veel handiger dan serie's vind ik^^


    The soul needs autumn.

    8/

    O gott, ik heb net een vreselijke ontdekking begaan. Dus, tussen mijn favorieten stonden al die series die ik nog moest lezen. -heeft al daarvoor een wachtlijst-

    Maar nu zijn al die delen van die series foetsie en ze staan niet onder mijn bladwijzers O.O


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    8/

    O gott, ik heb net een vreselijke ontdekking begaan. Dus, tussen mijn favorieten stonden al die series die ik nog moest lezen. -heeft al daarvoor een wachtlijst-

    Maar nu zijn al die delen van die series foetsie en ze staan niet onder mijn bladwijzers O.O


    Das dus wat ik ook had er was een grote wachtlijst en ik had een hele lange ...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Die stories zijn goed voor fanfiction of gewoon verhalen.
    Maar voor je stand alone's vind ik ze niet zo handig.


    Ryan Dunn (ll)

    Hip hip hoi, dag FanFic.nl - pissed -

    Matix schreef:
    (...)

    Das dus wat ik ook had er was een grote wachtlijst en ik had een hele lange ...


    Ja, dat had ik ook! O.O
    Ik ken al die titels niet meer en ik weet alleen dat ik die eens moést lezen en ik was zelf aan sommige bezig. ><


    You'll never dream alone. <3

    xKiissable schreef:
    mij maakte het niet veel uit hoor (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind de stories veel handiger en ook overzichtelijker eigenlijk :Y)


    You're a star in heaven.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik ook! O.O
    Ik ken al die titels niet meer en ik weet alleen dat ik die eens moést lezen en ik was zelf aan sommige bezig. ><


    Dat vind ik dus ook irritant balen :(


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik vind de stories eigenlijk beter. Ze zijn handiger en ik vind ze mooier en zo. :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Serie ;3


    We can only learn to love by loving.

    series.
    vond ik echt veel handiger. ;p


    AAP

    (baby)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Kan met beide werken. Eerst had ik ook zoiets van: eh.. oke, maar naderhand wordt het vertrouwd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de stories veel fijner, niet de heletijd dezelfde titel in vullen ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.