• staat dit wel juist?
    Ja, ik haat het om bij mijn oma en opa te zijn. Raar, want mijn oma is mijn meter. iig, het is er altijd heel erg saai & ik weet nooit wat te doen. Ik zie er altijd immens tegen op om erbij te gaan, geen wonder dat ik deze week haat: eergisteren gingen we naar de kermis -kan je je het al voorstellen; ik en oma naar de kermis?- godzijdank was mijn nicht er ook, want anders was ik weggelopen. Gisteren moesten we bij hen gaan eten, voor de tweede dag van de kermis. Vandaag moest ik taart gaan eten, want die was nog over van gisteren & morgen gaan ik en oma naar de jaarmarkt, met allemaal paardjes. Oja, en vanavond ga ik bij mijn pepe en zijn vriendin, omdat ze terug zijn van hun reis. Hoe geweldig! niet dus --'
    Ik weet dat ik blij zou moeten zijn dat ik nog bij mijn grootouders op bezoek kàn gaan, maar het steekt zo tegen. & mijn humeur is dan altijd volledig verpest. Sorry voor het gezeur (:
    nu ga ik mijn koffer maken, want ik vertrek binnenkort op kamp (':


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Dat heb ik soms ook. Ik weet nooit wat ik bij mijn moeke moet doen als ik er ben. Het enigste dat ik dan kan doen is tv kijken. En dan moet er nog eens iets goeds op tv zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijn mening is dat je blij mag zijn dat je nog opa's en oma's hebt :X Want ik mis de mijne iedere dag.
    maarja, misschien kun je het eens met je ouders overleggen? En dan afspreken dat je misschien wat minder naar ze toe hoeft gaan ofzo...

    Ik vond 't vroeger wel altijd leuk om naar mijn opa en oma te gaan, maar sinds mijn opa ziek is geworden en hij gestorven is kom ik er niet graag meer, bij mij komt dat omdat ik die dingen op mijn eigen manier moet verwerken.

    Misschien ligt het bij jou aan je leeftijd? Of aan het feit dat het echt wel saai kan zijn bij je oma en opa.

    Mijn opa & oma zijn vet chill. Als ik daar ben, - zoals nu dus - zit ik net als thuis de hele dag achter de pc.

    Hun boeit het niet.

    8]


    -

    ik vind de mijne niets aan. echt niet. ze zijn wel lief enzeu, maar niet mijn type. niets geks dus. ze kennen mij niet, dus waarom zou ik hen goed willen kennen?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 15:01 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn opa is overleden, maar mijn oma is vet chill. Ik heb gister nog bij haar gelogeerd. Lekker Meangirls en Twilight gekeken tot half 1 's nachts. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Conspiracy schreef:
    Ik vond 't vroeger wel altijd leuk om naar mijn opa en oma te gaan, maar sinds mijn opa ziek is geworden en hij gestorven is kom ik er niet graag meer, bij mij komt dat omdat ik die dingen op mijn eigen manier moet verwerken.

    Misschien ligt het bij jou aan je leeftijd? Of aan het feit dat het echt wel saai kan zijn bij je oma en opa.


    ik vond het ook leuk om bij mijn pepe & meme te gaan, maar mijn meme is ook gestorven & nu kom ik niet meer bij mn pepe. Behalve nu vanavond dan. En ik vind dat echt verschrikkelijk, want ik heb geweldige herinneringen aan hem, haar, dat huis en alles wat er rond hangt.

    & volgens mij ligt het aan het feit dat het daar écht wel saai is :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    xDREIST schreef:
    Mijn mening is dat je blij mag zijn dat je nog opa's en oma's hebt :X Want ik mis de mijne iedere dag.
    maarja, misschien kun je het eens met je ouders overleggen? En dan afspreken dat je misschien wat minder naar ze toe hoeft gaan ofzo...


    Ik bén ook blij dat ik ze nog heb, ik ben mijn meme kwijt en geloof me; ik ben er nog niet helemaal over, zelfs niet na vier jaar.
    maar ik moet bij hen gaan, want mijn mama en papa gaan werken & ze vertrouwen we niet alleen thuis
    .


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik snap je helemaal
    Ik had een hele leuke oma (opa heb ik niet gekend :() maar die is er niet meer en daar ging ik graag naar toe nouja ik was nog klein maar toch
    Maar naar mijn andere opa en oma ga ik echt niet graag :O
    Ze zijn heel netjes en ik zit daar altijd maar wat op de bank en dan hebben we het zoals ALTIJD heel even over school ook al is het VAKANTIE!!!
    Ik heb er nooit wat te doen en het is daar nou niet bepaald gezellig :P


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Ik bén ook blij dat ik ze nog heb, ik ben mijn meme kwijt en geloof me; ik ben er nog niet helemaal over, zelfs niet na vier jaar.
    maar ik moet bij hen gaan, want mijn mama en papa gaan werken & ze vertrouwen we niet alleen thuis
    .

    Ja, bij mij heelt t ook maar niet ;x
    Arg, dat veranderd het wel ;o
    :X

    Ik kan dat niet meer....


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.