• NEE!! Ik heb gehoord dat heeeeeel misschien DamnRose van quizlet af gaat! EN DAT WIL IK NIET!!

(...)
    wie weet,, als je zegt hoe erg je het vind dt ie je slaat enzo (lkkr emotioneel maken met tranen erop miss ;)) miss help dat wel wie weet...

Ik hoop het..

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

(...)
    Ik hoop het..

hoop ut ook zow voor je meis! (A)

when words fail, music speaks.

moet je zo gillen: BLIJF VAN ME AF OF IK GA NAAR DE POLITIE WEGENS KINDERMISHANDELING!!! (da doe je dn niet mr dn schrikt ie wel;))

Trekt hy zich niks van aan.. :(

Echt heel erg bedankt dat jullie me willen helpen met dit probleem (H)
    Ik hoop dat hy ermee stopt en dat ik er nog gewoon op kan blyven en anders.. dan stop ik :S

heb je trouwens ook blauwe plekken (srri voor dees stomme vraag!!! bedoel ut wel goed (A)) want anders kun je die laten zien aan je ouders

omg je eigen broer die jou slaat!!!!! dat is wel heel erg hoor meis!!
    Ga anders met je ouders er een goed gesprek over hebben of met je broer als zijn vrienden er niet zijn. gewoon een goed gesprek over hoe je je voelt enzo. misschien helpt dat,,,

xx(K)

heb je trouwens ook blauwe plekken (srri voor dees stomme vraag!!! bedoel ut wel goed (A)) want anders kun je die laten zien aan je ouders

Jaa, en vooral op myn rug :S
    Maar ik heb ze al meerdere keren laten zien. Het enige wat ze dan doen is myn broer naar buiten sturen :(

OMG, WTF,, waar woon jij,!! Ik kom meteen naar je toe,, ook al woon ik in belgïe maar dat is een detail!! Niemand Slaagt Mijn Rose... WTF,,, en ik meen het serieus,, al sik wist waar ej woonde zou ik meteen komen en die broer van jouw +Zijn vrienden een lesje leren,, wie denken ze wel niet dat ze zijn,, zomaar jouw slaan.!!!!! Ik zal ze..

Charissa is Kwaad en nog geen klein beetje,!!!!!!

*He's the one.

omg je eigen broer die jou slaat!!!!! dat is wel heel erg hoor meis!!
    Ga anders met je ouders er een goed gesprek over hebben of met je broer als zijn vrienden er niet zijn. gewoon een goed gesprek over hoe je je voelt enzo. misschien helpt dat,,,

xx(K)

Zodra ik er ook maar 1 woord over zeg tegen hem dan rent hy me achterna en probeert hy me te slaan :S

(...)
    Jaa, en vooral op myn rug :S
    Maar ik heb ze al meerdere keren laten zien. Het enige wat ze dan doen is myn broer naar buiten sturen :(

moet je weer doen en als ze hem weer naar buiten sturen zggn:'dat heeft geen zin!!! als ie weer trug binnen is, begint allen opnieuw...(huil)'

OMG, WTF,, waar woon jij,!! Ik kom meteen naar je toe,, ook al woon ik in belgïe maar dat is een detail!! Niemand Slaagt Mijn Rose... WTF,,, en ik meen het serieus,, al sik wist waar ej woonde zou ik meteen komen en die broer van jouw +Zijn vrienden een lesje leren,, wie denken ze wel niet dat ze zijn,, zomaar jouw slaan.!!!!! Ik zal ze..

Charissa is Kwaad en nog geen klein beetje,!!!!!!

Ook Hoi, Char ;)
    Ik vind het heel lief van je maar pas maar op want die nieuwe vrienden vinden het niet erg om meisjes te slaan :S

(...)
    moet je weer doen en als ze hem weer naar buiten sturen zggn:'dat heeft geen zin!!! als ie weer trug binnen is, begint allen opnieuw...(huil)'

Je brengt me op een idee (A) Als hy dan weer naar binnenkomt zeg ik het weer en dan moet hy wéér naar buiten. Uiteindelyk word hy er gek van :D Maar ik heb wel een probleem zodra myn ouders niet thuis zyn [EnDatIsVaak]

(...)
    Ook Hoi, Char ;)
    Ik vind het heel lief van je maar pas maar op want die nieuwe vrienden vinden het niet erg om meisjes te slaan :S

Mijn vriend is sterker dan hen,, als hij kwaad is dan slaagt hij hen in het ziekenhuis,!! (meen dit serieus) hij is al een paar keer opgepakt, maar ach hij si een goede gast,!!!!! Ik neem hem gewoon mee, dan durven ze niets meer geloof me en ik help natuurlijk ook,,!!! Tis ni omdat ik een meisje ben dat ik niet kan slaan!!!

*He's the one.

(...)
    Je brengt me op een idee (A) Als hy dan weer naar binnenkomt zeg ik het weer en dan moet hy wéér naar buiten. Uiteindelyk word hy er gek van :D Maar ik heb wel een probleem zodra myn ouders niet thuis zyn [EnDatIsVaak]

(A) ik bn nog wel ergens goed voor :P najah als je ouders er niet zyn moet je gwn naar vriendinnen gaan ofzoo

(...)

Mijn vriend is sterker dan hen,, als hij kwaad is dan slaagt hij hen in het ziekenhuis,!! (meen dit serieus) hij is al een paar keer opgepakt, maar ach hij si een goede gast,!!!!! Ik neem hem gewoon mee, dan durven ze niets meer geloof me en ik help natuurlijk ook,,!!! Tis ni omdat ik een meisje ben dat ik niet kan slaan!!!

Woow :P
    Ik ben momenteel eerst opzoek naar de oude vrienden van myn broer (A)
    Zodra ik die gevonden heb ben ik veilig maar anders, :S