• NEE!! Ik heb gehoord dat heeeeeel misschien DamnRose van quizlet af gaat! EN DAT WIL IK NIET!!

    ja wrm zeg je ut noet tegen je ouders. en anders kn je tog op de compu als je broer aan t werke is;)

    Dat doe ik ook maar de klappen kryg ik toch. Hy heeft altyd een vriend die de hele dag aanbelt en me controleert :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    vraag of je een computer op je eigen kamer mag en een deur met een slot kan je de deur op slot doen;)

    Mag niet, myn ouders zeggen dat ik het er maar mee moet doen. Of dat ik gewoon de hele dag naar buiten moet gaan met myn vriendinnen :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat doe ik ook maar de klappen kryg ik toch. Hy heeft altyd een vriend die de hele dag aanbelt en me controleert :S

    jonge das toch niet normaal! sorry hoor! maar wtf wrm mag jy niet gwn achter de pc zttn!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Nou ehm, ik wil het hier eigenlyk niet neerzetten maar oke dan.
    Door myn broer :S
    Sinds dat hy er nieuwe vrienden by heeft slaat hy me en tja, hy slaat me vooral als ik achter de pc zit >>> Quizlet.
    Hy vindt het maar dom enzo en door die nieuwe vrienden slaat hy me dan. En daardoor.. Wil ik stoppen.


    vertel je ouders wat hij doet,
    als ze je niet geloven ga dan naar de politie
    je houd mss wel van je broer maar dit is kindermishandeling!
    dit mag niet van de wet!
    doe er iets aan
    of zorg voor een eige computer ^^
    ik ken je niet, maar ik wil niet dat je hierdoor van quizlet af moet.

    (...)
    zeg dan:'ja maar dt duurt even en daarna gaat ie gwn door!' en ook vn die vrienden

    Ik ben een keer voor de neus van zo'n fake vriend gaan staan en heb hem flink de waarheid vertelt over wat ik van hem vond. De volgende dag is hy het aan me broer gaan zeggen en toen wou myn broer me slaan. Ik ben toen de hele dag door het huis gaan sprinten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik ben een keer voor de neus van zo'n fake vriend gaan staan en heb hem flink de waarheid vertelt over wat ik van hem vond. De volgende dag is hy het aan me broer gaan zeggen en toen wou myn broer me slaan. Ik ben toen de hele dag door het huis gaan sprinten.

    you go girl! denk dt ze wel weten dt jy hun niet mag! maar miss kun je proberen rustig met je broer alleen er over te praten :S als dat lukt


    when words fail, music speaks.

    (...)

    vertel je ouders wat hij doet,
    als ze je niet geloven ga dan naar de politie
    je houd mss wel van je broer maar dit is kindermishandeling!
    dit mag niet van de wet!
    doe er iets aan
    of zorg voor een eige computer ^^
    ik ken je niet, maar ik wil niet dat je hierdoor van quizlet af moet.

    Ik wil het wel zeggen tegen de politie maar iets houdt me tegen. Alsof ik bang ben dat myn broer en zyn vrienden me dan iets aandoen. En ik kryg het ook gewoon niet over myn hart om het te zeggen want ik wil niet dat er wat ergs gebeurt met myn broer.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NEE!! Ik heb gehoord dat heeeeeel misschien DamnRose van quizlet af gaat! EN DAT WIL IK NIET!!

    Da's haar keuze.
    dat moet zij eigenlijk beslissen, daar heben wij niet echt veel over te zeggen vrees ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    you go girl! denk dt ze wel weten dt jy hun niet mag! maar miss kun je proberen rustig met je broer alleen er over te praten :S als dat lukt

    Dat kan niet. Of hy is by zyn vrienden, of op zyn werk. En als ik hem tydens zyn werk stoor rent hy me daar wel achterna om my te slaan :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat kan niet. Of hy is by zyn vrienden, of op zyn werk. En als ik hem tydens zyn werk stoor rent hy me daar wel achterna om my te slaan :S

    is ie ook niet alleen als ie byna gaat slapen :S als jy dn nog wakker bent ;)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    is ie ook niet alleen als ie byna gaat slapen :S als jy dn nog wakker bent ;)

    Hy komt om 2 uur slapen, en om half 8 is hy er weer uit. Ik was vandaag extra vroeg wakker geworden om hem te spreken maar toen ik 1 woord zei over wat ik ervan vond dat hy me sloeg enzo gooide hy boterhammen naar me :S En daarna kreeg ik een klap tegen myn achterhoofd..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Hy komt om 2 uur slapen, en om half 8 is hy er weer uit. Ik was vandaag extra vroeg wakker geworden om hem te spreken maar toen ik 1 woord zei over wat ik ervan vond dat hy me sloeg enzo gooide hy boterhammen naar me :S En daarna kreeg ik een klap tegen myn achterhoofd..

    brrr :S gooi gwn trug (A) < srri myn actie :P maar je kan ook een briefje in zyn kamer leggen als ie aant werk is en dan kyken wat er gebeurt en als ie je weer probeert te slaan moet je roepen: ' blyf van me af!!'


    when words fail, music speaks.

    (...)
    brrr :S gooi gwn trug (A) < srri myn actie :P maar je kan ook een briefje in zyn kamer leggen als ie aant werk is en dan kyken wat er gebeurt en als ie je weer probeert te slaan moet je roepen: ' blyf van me af!!'

    Ik ga dat briefjes idee zo proberen maar dat blyf me af, daar trekt hy zich niks van aan. :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik ga dat briefjes idee zo proberen maar dat blyf me af, daar trekt hy zich niks van aan. :S

    wie weet,, als je zegt hoe erg je het vind dt ie je slaat enzo (lkkr emotioneel maken met tranen erop miss ;)) miss help dat wel wie weet...


    when words fail, music speaks.

    moet je zo gillen: BLIJF VAN ME AF OF IK GA NAAR DE POLITIE WEGENS KINDERMISHANDELING!!! (da doe je dn niet mr dn schrikt ie wel;))


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.