• NEE!! Ik heb gehoord dat heeeeeel misschien DamnRose van quizlet af gaat! EN DAT WIL IK NIET!!

    Sorry lieve Kim maar toch zal het moeten ;)En je weet waarom :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sorry lieve Kim maar toch zal het moeten ;)En je weet waarom :S

    Wrm gajuh nu weg ? Kk ik ken je mss nie? Mr wrm ? ^^

    (...)
    Wrm gajuh nu weg ? Kk ik ken je mss nie? Mr wrm ? ^^

    Nou ehm, ik wil het hier eigenlyk niet neerzetten maar oke dan.
    Door myn broer :S
    Sinds dat hy er nieuwe vrienden by heeft slaat hy me en tja, hy slaat me vooral als ik achter de pc zit >>> Quizlet.
    Hy vindt het maar dom enzo en door die nieuwe vrienden slaat hy me dan. En daardoor.. Wil ik stoppen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou ehm, ik wil het hier eigenlyk niet neerzetten maar oke dan.
    Door myn broer :S
    Sinds dat hy er nieuwe vrienden by heeft slaat hy me en tja, hy slaat me vooral als ik achter de pc zit >>> Quizlet.
    Hy vindt het maar dom enzo en door die nieuwe vrienden slaat hy me dan. En daardoor.. Wil ik stoppen.

    :O wtf... je broer!!
    zeg tgn die vriend dt ie moet oprotte!
    je mag der niet af :( :S


    when words fail, music speaks.

    (...)
    :O wtf... je broer!!
    zeg tgn die vriend dt ie moet oprotte!
    je mag der niet af :( :S

    Het is niet 1 verkeerde vriend, het zyn er meerdere.En als ik het zeg kryg ik toch weer een klap :S Ik probeer myn broer's oude vrienden op te zoeken want zy zyn de enige die me kunnen helpen. Maar zolang ik hun niet vind leef ik in angst voor myn broer en zal ik dus moeten stoppen. Ik probeer het nu alleen nog vol te houden voor de quizzen die ik maak. Maar binnen een paar weken stop ik voorgoed!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Het is niet 1 verkeerde vriend, het zyn er meerdere.En als ik het zeg kryg ik toch weer een klap :S Ik probeer myn broer's oude vrienden op te zoeken want zy zyn de enige die me kunnen helpen. Maar zolang ik hun niet vind leef ik in angst voor myn broer en zal ik dus moeten stoppen. Ik probeer het nu alleen nog vol te houden voor de quizzen die ik maak. Maar binnen een paar weken stop ik voorgoed!

    waar zyn die egte vrienden dan opeens gebleven :S
    en kan je der niet gwn achterkruipe als je broer der niet is dan??


    when words fail, music speaks.

    (...)
    waar zyn die egte vrienden dan opeens gebleven :S
    en kan je der niet gwn achterkruipe als je broer der niet is dan??


    Jawel, maar toch. Die echte vrienden zyn allemaal weggejaagd door die *****. En myn broer vindt het niet eens erg :(. En hy is niet eens zo vaak weg meer. Hy brengt zyn 'nieuwe' vrienden nu altyd naar binnen :S Hy gaat alleen nog maar weg om naar zyn werk te gaan


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Jawel, maar toch. Die echte vrienden zyn allemaal weggejaar door die *****. En myn broer vindt het niet eens erg :(. En hy is niet eens zo vaak weg meer. Hy brengt zyn 'nieuwe' vrienden nu altyd naar binnen :S Hy gaat alleen nog maar weg om naar zyn werk te gaan

    :S praat der dn over met je ouders tis toch erg als je gwn bang bent voor je bloedeigen broer! en dt ie je gwn slaat :S


    when words fail, music speaks.

    zag t gwn tegen je ouders dan.. ookal is t eng dan zal t wel stoppen.. denk ik.

    zag t gwn tegen je ouders dan.. ookal is t eng dan zal t wel stoppen.. denk ik.

    Myn ouders zyn byna nooit thuis en ze zeggen toch alleen maar zoiets als 'Ismaïl, niet je zusje slaan' of 'Is. ga maar naar buiten dan kan je zusje ff rustig computeren' Meer niet!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ja wrm zeg je ut noet tegen je ouders. en anders kn je tog op de compu als je broer aan t werke is;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    :S praat der dn over met je ouders tis toch erg als je gwn bang bent voor je bloedeigen broer! en dt ie je gwn slaat :S

    Myn ouders zyn byna nooit thuis en ze zeggen toch alleen maar zoiets als 'Ismaïl, niet je zusje slaan' of 'Is. ga maar naar buiten dan kan je zusje ff rustig computeren' Meer niet! En vroeger was myn broer niet zo, toen was hy aardiger enzo. Hy had me toen 1 keer geslagen en kreeg toen meteen een klap van zyn vriend. En daarna sloeg hy nooit meer totdat hy die nieuwe vrienden kreeg.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Myn ouders zyn byna nooit thuis en ze zeggen toch alleen maar zoiets als 'Ismaïl, niet je zusje slaan' of 'Is. ga maar naar buiten dan kan je zusje ff rustig computeren' Meer niet!

    zeg dan:'ja maar dt duurt even en daarna gaat ie gwn door!' en ook vn die vrienden


    when words fail, music speaks.

    Ow, da vindk wel erg voor u :S Khoop dat et dan betert! :)


    007

    vraag of je een computer op je eigen kamer mag en een deur met een slot kan je de deur op slot doen;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.