• jullie kennen allemaal wel de muziek zender TMF. daar spelen ze af en toe het liedje spring nicht van Tokio Hotel! maar op het einde blijft die staan en komt die traan terug naar zen gezicht hé! maar als je op youtube kijkt, valt die eers toch naar beneden (wel nie echt majeweetwel!) en dan pas die traan en bij de TMF clip toch nie?? of zie ik zo verkeert?
    http://de.youtube.com/watch?v=zHtJvIy4daI&feature=related
    hier ze je dat hij eerst nog valt!!! help meee!

    Jaa klopt, maar dat is voor de mensen die zo achtelijk gestoord zijn en denken: hee Bill springt laat ik dat ook doen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jaa klopt, maar dat is voor de mensen die zo achtelijk gestoord zijn en denken: hee Bill springt laat ik dat ook doen.

    uhuuh

    (...)
    uhuuh
    Idd stimmt.. Ze hebben hem tv en Amerika proof gemaakt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat klopt! Dat is met Spring Nicht zo. TMF heeft dat stukje eruit gehaalt om de rede dat LillGirl al opnoemt dacht ik. Is schokkend ofzo?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat klopt! Dat is met Spring Nicht zo. TMF heeft dat stukje eruit gehaalt om de rede dat LillGirl al opnoemt dacht ik. Is schokkend ofzo?

    wou gwn zeker weten da ik nie scheel zag fzo:P

    Omg..

    Je zou toch maar zo ziek zijn ..om hetzelfde te doen..hallo!? Bij Bill is het trucopname (neem ik aan, of anders gedeeltelijk ;)) als 'jij' springt is het alles behalve trucopname.


    It's heavy but you are not the only one