• Ik vind het hatelijk als iemand eigenlijk nog online is en er soms op het profiel staat dat ie offline is.
    En dan denk ik; 'Ik ga niets meer sturen want die is toch offline.'
    En dan even later is die toch nog online.
    En dat heb ik zo vaak, en jullie waarschijnlijk ook en dat haat ik want ik wil weten wanneer iemand écht offline is.
    Die status is hier zo wannabe. ><
    Repareer dat spullement alsjeblieft! oO


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stuur dan gewoon iets,ook al is die persoon offline. Die zal wel trug sturen hoor ^^ Maar inderdaad,soms is het vervelend,vooral bij je eigen x).

    Ja, ik vind dat ook irritant!
    Bv. je klinkt op een lid bij 'Leden On-Line' en dan staat er dat ie offline is,
    wat dus niét zo is.
    Inderdaad hatelijk.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 0:52 ]

    Ja, irritantig ><

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 0:50 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    JOYCEVIPx schreef:
    Stuur dan gewoon iets,ook al is die persoon offline. Die zal wel trug sturen hoor ^^ Maar inderdaad,soms is het vervelend,vooral bij je eigen x).

    Ik weet immers wel dat ie terug stuurt maar soms is het zoiets stoms wat ik wil zeggen en dan stuur ik da nie als die offline is...
    Savvy? xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tja, hier is volgens mij niets aan te veranderen tenzij jullie Quizzol nog trager willen. :]

    Wees blij dat het er überhaupt is.


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Tja, hier is volgens mij niets aan te veranderen tenzij jullie Quizzol nog trager willen. :]

    Wees blij dat het er überhaupt is.

    maar das kut, ik dacht daarjuist da karen weg was zonder iets te zeggen en dan komt die ineens terug bij on-line vrienden..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    hb ik ook + als die persoon off gaat..blijft immer dat knopje Online langer staan terwijl die persoon al weg is
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    BananaBunny schreef:
    (...)
    maar das kut, ik dacht daarjuist da karen weg was zonder iets te zeggen en dan komt die ineens terug bij on-line vrienden..

    Dat had ik darjuist me u (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    tfooee ja heb ik ook. strondvervelend.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Écht super iri!


    My friends are my estate.

    Achja, de meeste mensen melden het even als ze weggaan. Dat doe ik zelf ook , dat is veel handiger (:

    volgens mij is dat dan omdat je ffkes niet meer actief bent geweest, maar ik erger me er niet aan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat heb ik ook best vaak!


    Love is in the air.

    herkenning alom


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Komt omdat de status, om de 5 minuten vernieuwt word. (ongeveer)
    Dus als je net de site wegklikt, sta je even offline. En na 5 minuten weer online.
    Als Quizlet moet blijven vernieuwen word het wel erg sloom :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.