• Ik heb echt een bloedhekel aan de dag '1 september'. Het enige goede aan die dag is dat Tom en Bill geboren zijn. Voor de rest vervloek ik het echt. Serieus,ik ben nu al aan het aftellen voor de zomervakantie van volgend jaar x)! Ik denk echt dat ik dit jaar het leven van de leerkrachten en alles zo zuur ga maken dat ze gewoon geen andere keus hebben mij van school te smijten. zinloos topic,moest er gewoon eventjes uit.

ik hoef pas een week later naar school (A) (puh)

LoveOfPain schreef:
    ik hoef 7 september pas naar school toe (hoera)

ik dan dus ook (A)

bij de weg: ik heb aan de ene kant wel weer zin, maaar aan de ander kant ook niet...

Geesz schreef:
    Ik moet 24 augustus al naar school.
    En ik heb er helemaal geen zin in, want ik moet naar een nieuwe school waar ik niemand ken op een paar mensen na. En laten dat nou net mensen zijn die ik niet mag en andersom.

Ik moet ook de 24ste,
    & ik heb er ook geen zin in.

Vampire Heart.

Douchenozzle schreef:
    Ik heb zin om terug naar school te gaan. :X

Ik ook ! Maar dat is vooral omdat ik al mijn vriendinnen dan weer zie enzo. Maar dan nog, het is altijd gezellig :'D

I'd rather go naked than wear fur.

Douchenozzle schreef:

Ik ook, een maand vakantie is genoeg. Die andere moeten ze verspreiden over het schooljaar vind ik.

We'll never be as young as we are tonight

Dan heb ik nog vakantie.

I recycle my thoughts.

Ik heb er ook een hekel aan, alhoewel dat er ook wel een paar goede kanten aan zijn.

Live for something or die for nothing

Ik moet 8 september voor het eerst weer naar school.
    Ik heb er trouwens wel zin in, mijn eerste dag op de hoge school. ;)
    Jammer dat mijn vrienden allemaal naar een andere school gaan, maar ik leer daar ook vast mensen kennen. x]

MJ - You'll never moonwalk alone

ik moet 25 augustus als het goed is....blaaaaah

Love is the movement <3

Ik heb ook écht geen zin, en moet 25ste al. >.<
    Ik voel gewoon dat het kut gaat worden.

blame the bully.

Nu verveel ik me en wil ik naar school, maar als het schooljaar gaat beginnen wil ik terug vakantie! >.<

Never run out of reasons to smile...

Douchenozzle schreef:
    Ik eigenlijk ook wel een beetje... Maar dat is omdat ik nu een einddoel heb 8D

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

SugarGuitar schreef:
    Ik heb een hekel in school in het algemeen. Het enige dat ik eraan tof vind is dat ik al me vrienden en vriendinnen weer elke dag zie. =]

idd x)

What happened in the crew stays in the crew ^^

Ik verveel me zohard deze zomer dat ik eens heb gewenst dat het weer school was.:X xD Dan zie ik tenminste mijn vriendinnen terug.
    Ik kan niet met ze afspreken want ze zijn allemaal weg. En ik ben de enigste die héél de zomer thuis is gebleven... =.=

VIP - Very Important Penguin