• Ik heb echt een bloedhekel aan de dag '1 september'. Het enige goede aan die dag is dat Tom en Bill geboren zijn. Voor de rest vervloek ik het echt. Serieus,ik ben nu al aan het aftellen voor de zomervakantie van volgend jaar x)! Ik denk echt dat ik dit jaar het leven van de leerkrachten en alles zo zuur ga maken dat ze gewoon geen andere keus hebben mij van school te smijten. zinloos topic,moest er gewoon eventjes uit.

    Ik heb zin om terug naar school te gaan. :X


    Ryan Dunn (ll)

    Douchenozzle schreef:
    Ik heb zin om terug naar school te gaan. :X

    Ik ook, alleen maar om te zien of mijn wens bij de vallende ster is uitgekomen ;d

    Douchenozzle schreef:
    Ik heb zin om terug naar school te gaan. :X

    Meen je dat nu ? Oo

    Ik wil zo snel mogelijk weer naar school, zodat het weer sneller zomervakantie is. x_x
    Damn.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geef toe soms is het toch fijn om bij je vrienden te zijn?
    Ik zit trouwens veel liever op school dan dat ik thuis ben, maar dat ligt aan mijn gezin. =|

    Ik heb een hekel in school in het algemeen. Het enige dat ik eraan tof vind is dat ik al me vrienden en vriendinnen weer elke dag zie. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Douchenozzle schreef:
    Ik heb zin om terug naar school te gaan. :X

    Ik ook (A)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Meen je dat nu ? Oo

    Jua.


    Ryan Dunn (ll)

    Endeavor schreef:
    Geef toe soms is het toch fijn om bij je vrienden te zijn?
    Ik zit trouwens veel liever op school dan dat ik thuis ben, maar dat ligt aan mijn gezin. =|

    Hahah,ik zit veel liever thuis mij de hele dag te vervelen dat op school te zitten. Maar dat komt bij mij omdat ik niemand heb op school. De enigste die ik op school heb zit een jaar hoger als mij [dus dat word die haar laatste jaar],zit dus niet bij mij in de klas, en zie ik maar 3 dagen op de week. Alleen tijdens de pauzes. + ik heb nog eens de pech dat de leerkrachten en de rest van mijn klas gewoon kutmensen zijn.ZaagZaagZaag,daarom dat ik al aftel tot de volgende vakantie. Dan kan ik stoppen met school.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 21:09 ]

    ik hoef 7 september pas naar school toe (hoera)

    Ik vind het leuker om op school te zitten met je vrienden. Maar ik wil weer niet naar school omdat we dan weer huiswerk enzo opkrijgen.
    EN, de nieuwe klas is ook iets negatiefs voor mij. Ik verheug er niet op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet 24 augustus al naar school.
    En ik heb er helemaal geen zin in, want ik moet naar een nieuwe school waar ik niemand ken op een paar mensen na. En laten dat nou net mensen zijn die ik niet mag en andersom.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik moet 24 augustus en ik weet nog niet eens in welke klas ik zit :P


    Life is hard and then we die

    aan de ene kant wil ik wel naar school.. want nu verveel ik me echt dood..
    maar aan de andere kant vind ik het eng,, nieuwe school, nieuwe leraren, nieuwe mensen.. nieuwe omgeving.. en weer vroeg opstaan heb ik ook geen zin in xD


    Nvt

    Ik heb echt geen zin in dit schooljaar ;_; dus ik heb ook geen zin in school.


    There are several things that I have been doing wrong.