• Ik heb vandaag de saga van Darren Shan uitgelezen en die boeken hebben mij serieus aan het denken gezet. >.<

    Ik vraag mij nu constant af wat er gebeurt als we dood gaan.. Gaan we écht naar het paradijs of hemel?
    óf blijven onze zielen eeuwig op aarde zweven?
    Is er echt iemand die ons lot beslist?
    Zijn er echt wezens waarvan de meesten van ons ze niet kennen/weten dat ze bestaan?
    Zijn er nog andere dimensies?

    Serieus..
    Hebben jullie ook al eens zo'n boek(en) gelezen die je hélemaal aan het denken zetten of ben ik gewoon een enge creep die teveel nadenkt? :X

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 23:41 ]


    Let the Night embrace you

    Over dat soort dingen praten wij gewoon op school, en ja ik denk er wel is over na, maar weetje, we zullen het toch niet weten. Je weet het pas als je dood gaat. Probeer zolang gewoon te genieten van het leven op aarde. Ik maak me geen zorgen over de dood, het zal eens gebeuren, maar daar ga ik nu niet bij stilstaan.


    Life is hard and then we die

    ik denk daar ook vaak over na hoor. ;$ ik praat er altijd over met mijn moeder en mijn vriendje. het helpt wel, hoor. dan hoor je andermans mening :] maar ik heb dat uit mezelf, nooit door boeken. ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @Trafficlight:
    Hehe, ik heb dat ook wel deels uit mezelf, maar nu krijg ik die gedachte écht niet meer uit mijn hoofd >.<

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 23:51 ]


    Let the Night embrace you

    We gaan een reis door de sterren maken en dan komen we achter de sterren aan in het paradijs. En als we slechte mensen waren blijven we als geesten op de aarde. Aldus mr Crepsley [las dat toevallig vandaag]
    Nee, ik heb echt géén idee. Te moeilijk om over na te denken xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @Despondency:
    Muhahaha, Het is idd moeilijk en ik kan niet tot een conclusie komen. *slaat zichzelf* >.<

    Ik wil ook achter de sterren in het paradijs komen. :3
    Kan ik iedereen die dood is gegaan in die boeken eens zien. *bewondert meneer Crepsley & Darren <3*

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 0:11 ]


    Let the Night embrace you

    Voor ik doodga en Komt een vrouw bij de dokter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vraag mij die dingen vaak af


    -

    Nouja, Darren Shan zet je gewoon aan tot denken (A) (daarom is het ook zo fantastisch goed).
    Nou nee, ik probeer niet aan de dood te denken (omdat ik weet dat ik veel kans had om dood te gaan bij mijn geboorte).
    Achter de sterren in het paradijs.
    Klinkt echt een plek waar ze zo'n gefreakt kind als ik willen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Meadow schreef:
    @Despondency:
    Muhahaha, Het is idd moeilijk en ik kan niet tot een conclusie komen. *slaat zichzelf* >.<

    Ik wil ook achter de sterren in het paradijs komen. :3
    Kan ik iedereen die dood is gegaan in die boeken eens zien. *bewondert meneer Crepsley & Darren <3*

    Ghehehehe, zometeen is Darren lelijk. Al is die acteur die hem speelt een sexyboy ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb dat altijd uit mezelf eigenlijk.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Vraag ik me soms ook af ja :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn wiskunde boek zet mij aan het denken, Sollie. :Y)

    Anywaysz : dat heb ik ook wel eens heur!

    Haha, iedereen denkt er soms veel over na.
    Maar dat gaat na een tijdje weg. Dan leef je even je leven. En begin je weer te denken.
    En dat blijft zich herhalen, tot je het zelf meemaakt..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    De boekendief.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SamSacred schreef:
    Voor ik doodga en Komt een vrouw bij de dokter.

    voor ik doodga moest ik leen van een vriendin...
    heb hem nog altijd niet uit^^


    ~Lucky Cat~