• Ik heb vandaag de saga van Darren Shan uitgelezen en die boeken hebben mij serieus aan het denken gezet. >.<

    Ik vraag mij nu constant af wat er gebeurt als we dood gaan.. Gaan we écht naar het paradijs of hemel?
    óf blijven onze zielen eeuwig op aarde zweven?
    Is er echt iemand die ons lot beslist?
    Zijn er echt wezens waarvan de meesten van ons ze niet kennen/weten dat ze bestaan?
    Zijn er nog andere dimensies?

    Serieus..
    Hebben jullie ook al eens zo'n boek(en) gelezen die je hélemaal aan het denken zetten of ben ik gewoon een enge creep die teveel nadenkt? :X

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 23:41 ]


    Let the Night embrace you

    euhh :X


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    ik ga vaak van alles opzoeken:X
    ik lees namelijk veel boeken over vroeger met verschillende ziektes enzo en andere dingen
    nu lees ik een boek over geeste namelijk als de dood. ik ga nu echt van alles op lopen zoeken over geesten enzo:$
    en dan zie ik dingen die ik niet ken en ben ik de rest van de dag zoet met het opzoeken en informatie zoeken enzo(lol)
    (vandaar dat ik een geschiedenis nerd ben denk ik) (nerd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dit zijn onderwerpen waar ik het liefst niet over wil nadenken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Toen ik 'De verschrikkelijke schoonheid' uitgelezen had, begon ik ook te denken en fantaseren. Ik dacht; Zou er echt zo'n hemels paradijs bestaan? Waar zou je heen gaan als je dood bent en meer van dat soort dingen..


    You are beautiful, you are love.

    PUKKELxDING schreef:
    Over dat soort dingen praten wij gewoon op school, en ja ik denk er wel is over na, maar weetje, we zullen het toch niet weten. Je weet het pas als je dood gaat. Probeer zolang gewoon te genieten van het leven op aarde. Ik maak me geen zorgen over de dood, het zal eens gebeuren, maar daar ga ik nu niet bij stilstaan.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Niet echt op die manier, maar bijv: heb ik een boek uit met een rare einde, dan vraag ik me even af wat er met die persoon is gebeurd.

    Zoals bij de boeken van pretty little liars, de 1e boek had een spannende/rare einde.


    You can run but not hide