• Waarom denken zoveel fans dat Tom een afkorting is van Thomas?? Ik snap het echt niet!

    Oké, dat moest ik even kwijt nadat ik het voor de zoveelste keer had gelezen dat iemand dat zei. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cherished schreef:
    (...)
    Da was ni waar he, dat weetje? ._.

    Shhhh. (nerd)

    Als ik een vriend genaamd Tom had, zou ik hem ook afentoe Thomas noemen. Gwoon voor a change xD


    I want my bloody cheese now!^^

    xBillster schreef:
    (...)

    Ja, maar dat zijn koosnamen.
    Billchen is Duits voor: Billeke of Billetje.
    En Billa is zo'n TC-naam. x)


    Het zelfde geldt voor Thomas hoor.
    En Billa is geen TC-naam, dat zeggen dr vele ook hier op Quizlet in de fora's. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Thomas? Tom? Ik heb anders nog nooit iemand Thomas zien zeggen ofzo tegen Tom,dus dat denk ik niet. En Jonathan tegen Bill geloof ik gewoon niet =]


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    KikaOriginal schreef:
    Bill heeft Tom al eens Thomas genoemd. [=


    ö, wnr dan ? :8


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eh, zeggen ze dan Thomas tegen Tom?

    ik denk dat, dat gewoon voor de grap was :)

    x

    Prodigy schreef:
    (...)
    Shhhh. (nerd)

    :X

    xBillster schreef:
    (...)

    ö, wnr dan ? :8

    Op een concert van hen doet Bill wel eens een introductie van de band. Hij stelt Gustav voor als Wolfgang. Hij stelt Georg voor als Moritz (?). En Tom stelt hij dus al Tomas voor. En soms zegt hij ook gewoon Tom, maar dan heel sarcastisch. (: And in case you don't believe it, just some videos for you.
    Video 1
    Video 2
    Video 3
    Video 4
    I guess that's enough? ;D
    En nu maar hopen dat iedereen ziet dat Bill het sarcastisch bedoeld om Tom, Tomas te noemen. En de 'roddel' uit de wereld te helpen..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 13:30 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Op een concert van hen doet Bill wel eens een introductie van de band. Hij stelt Gustav voor als Wolfgang. Hij stelt Georg voor als Moritz (?). En Tom stelt hij dus al Tomas voor. En soms zegt hij ook gewoon Tom, maar dan heel sarcastisch. (: And in case you don't believe it, just some videos for you.
    Video 1
    Video 2
    Video 3
    Video 4
    I guess that's enough? ;D
    En nu maar hopen dat iedereen ziet dat Bill het sarcastisch bedoeld om Tom, Tomas te noemen. En de 'roddel' uit de wereld te helpen..




    ghehehe, geweldig! :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Prodigy schreef:
    Je hoort er niets van om dezelfde reden dat je niemand ooit Jonathan hoort zeggen tegen Bill. (;

    moeten ze William zeggen ;]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    zijn ma noemt hem zo als hij niet luisterd x]

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Op een concert van hen doet Bill wel eens een introductie van de band. Hij stelt Gustav voor als Wolfgang. Hij stelt Georg voor als Moritz (?). En Tom stelt hij dus al Tomas voor. En soms zegt hij ook gewoon Tom, maar dan heel sarcastisch. (: And in case you don't believe it, just some videos for you.
    Video 1
    Video 2
    Video 3
    Video 4
    I guess that's enough? ;D
    En nu maar hopen dat iedereen ziet dat Bill het sarcastisch bedoeld om Tom, Tomas te noemen. En de 'roddel' uit de wereld te helpen..

    Die van Moritz is geweldig(lol)


    ok

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Op een concert van hen doet Bill wel eens een introductie van de band. Hij stelt Gustav voor als Wolfgang. Hij stelt Georg voor als Moritz (?). En Tom stelt hij dus al Tomas voor. En soms zegt hij ook gewoon Tom, maar dan heel sarcastisch. (: And in case you don't believe it, just some videos for you.
    Video 1
    Video 2
    Video 3
    Video 4
    I guess that's enough? ;D
    En nu maar hopen dat iedereen ziet dat Bill het sarcastisch bedoeld om Tom, Tomas te noemen. En de 'roddel' uit de wereld te helpen..


    haha x'D

    Dat heb ik ng nooit gehoord dat iemand dat zei.
    :9~


    A. ikmisje.