• deel 105 =)

    Genius schreef:
    (...)
    Iedereen heeft vooroordelen. Maar ik kom uit het noorden maar ik ben niet arrogant hoor (A)

    dat weet ik (A)

    Whipple schreef:
    (...)
    bij mij heb ik niet zo veel neefjes, en ik ben een beetje lui dus zet ik niet al mijn tantes enzoo neer.x'D (A)
    ik heb wel aan allebei de kanten 3 "oudere" mensen *broers en zussen van mijn moeder en vader zeg maar..*

    Heb je wel neefjes of nichtjes van rond jou leeftijd dan ? ;D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben online (A)
    En ik zal je heus niet uitlachen n_n'

    ik zie 't ^^

    Whipple schreef:
    (...)
    dat weet ik (A)

    Haha mooiso (A) Al maak ik soms wel van die arrogante opmerkingen maar dat heeft iedereen.


    -

    Ik ga Antwaarps prate :9~

    Mierrr, im sorry dat ik vanmiddag niet terug kwam maar mijn internet lag eraf. Ja alweer ja.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:59 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hoooi jaac, Hooi mieerr :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Van den morgen zen ik naor den dokteur geweest maar 'k zen ni ziek zene. K moest iets heel amebetààntigs late doen en nao is maone voet opgezwolle en das ni plezaant (huil)

    Maar zo praat ik niet, ik praat niet het échte oude dialect. Meer wat afwijkingen. Ik zeg gewoon dokter en paard in plaats van peerd enzovoort
    :9~

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:02 ]

    Genius schreef:
    (...)
    Heb je wel neefjes of nichtjes van rond jou leeftijd dan ? ;D

    een nichtje.. is 1 maand jonger ofzoo... en dan nog een oude neef, 18 volgens mij en een nicht van 22 volgens mij (A)
    en dan nog een van 16 bijnaa.. en dan jonger allemaal..x'D

    Fictional schreef:
    Mierrr, im sorry dat ik vanmiddag niet terug kwam maar mijn internet lag eraf. Ja alweer ja.

    ik was er vanmiddag ook niet meer, dus maakte het niet zo veel uit =)
    alweer eraf? :o

    Nederlanders kunnen toch geen Vlaams praten hé?

    Fictional schreef:
    Hoooi jaac, Hooi mieerr :9~

    booooooooooooterham n_n'


    -

    Ik bedoel, de Nederlanders hebben een typisch Nederlands accent, kunnen jullie dat ook van jullie afzetten en gewoon Vlaams praten?

    Furios schreef:
    Nederlanders kunnen toch geen Vlaams praten hé?

    Sommige vast wel, ik niet :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha mooiso (A) Al maak ik soms wel van die arrogante opmerkingen maar dat heeft iedereen.

    ik ook x'D

    volgens mij hier niet zoo heel erg. Maar soms op school zeg ik inplaats van "dankje" ofzoo *als je dat netjes hoort te zeggen x'D* zeg ik :"weet ik" x'D