• deel 105 =)

EMuzik schreef:
    Die dingen zijn echt superlekker. Er zit alleen wel wat veel slagroom in. xD

ik kon maar een halve op (cat)

*ik had net 30 min. van te voren geluncht (A) x'D*
    maar die andere helft zou ik als toetje eten, maar toen heb ik dat uit eindelijk niet gedaan..x'D maar goed :Y)
    het was wel suuuuper lekker:9~

Genius schreef:
    (...)
    Ik heb serieus geen flauw idee :X Ik kan die camping waar ik was wel even opzoeken, staat plaats wel bij :')
    Als je dat wil ;o Want op bepaalde plekken in België zijn ze gewoon niet vriendelijk

Whipple schreef:
    (...)
    dat had ik pas ook nog. Toen hadden we een soort afscheidsfeest en verjaardagsfeest van een meisje. En toen gingen naar een zwembad ding. En daar was een wildwater baan. En toen gingen we daar dus de hele tijd in. En toen was er iemand op mijn voet gaan zitten zodat ik bleef haken. En toen had ik dus op mijn andere enkel een wondje van langs de kant schaven zeg maar. En nu heb ik daar een litteken, want dat wondje ging de hele tijd open >.<

Ah pijnlijk :O Zo irritant he, dat je steeds overal langs schaaft. Mijn rug zat er onder en mijn knieen ook.

-

Houthalen-Helchteren ofso staat er op die site :X

-

Genius schreef:
    Pff. Ik was dus maandag jarig -ik ben oud- en toen ik daar aankwam bij het huisje waar mijn bf zat hadden ze daar allemaal happy birthday dingen gekocht ;D echt vet leuk. Dus ik ging met zo'n op naar de winkel met alie. Niemand zei gefeliciteerd -.- Dat is toch wel zo aardig om te zeggen ? (cat)

dat is dom zeg >.<

weetje wat ik wel eens had. Ik ben al 2x ziek geweest op mijn verjaardag. dat is pas leuk, niet dus >.<

*dat was dit jaar en het jaar daarvoor*

Genius schreef:
    (...)
    Ah pijnlijk :O Zo irritant he, dat je steeds overal langs schaaft. Mijn rug zat er onder en mijn knieen ook.

jaaa, en het is echt niet grappig, want je ziet dat litteken ding gewoon goed zitten omdat het aan de buitenkant van mijn enkel zeg maar is >.<

Whipple schreef:
    (...)
    dat is dom zeg >.<

weetje wat ik wel eens had. Ik ben al 2x ziek geweest op mijn verjaardag. dat is pas leuk, niet dus >.<

*dat was dit jaar en het jaar daarvoor*

Ah dat is kut :O Vier jij je verjaardag dan ook altijd op de dag zelf? Of dagen ervoor of erna ofso.

-

Whipple schreef:
    (...)
    jaaa, en het is echt niet grappig, want je ziet dat litteken ding gewoon goed zitten omdat het aan de buitenkant van mijn enkel zeg maar is >.<

Maar ik denk niet dat mensen zo gauw naar je enkel gaan kijken (cat)

-

Het offtopic is sinds eeuwen eindelijk weer eens niet zo dood :X

-

Genius schreef:
    Houthalen-Helchteren ofso staat er op die site :X
    Dat is in Limburg en ik denk dat Houthalen-Helchteren nogal een boerengat is eigenlijk. En de mensen in Limburg vind ik eerlijk gezegd arrogant :X

Genius schreef:
    (...)
    Ah dat is kut :O Vier jij je verjaardag dan ook altijd op de dag zelf? Of dagen ervoor of erna ofso.

meestal vier ik het los zeg maar.
    Mijn familie woont echt over het hele land verspreid en hebben veel te doen. Dus meestal komen ze omstebeurt op bezoek en dan steeds andere dagen. Maar soms vier ik het ook pas met kerst. :X

Maar dat is ook wel gezellig n_n ;$

Genius schreef:
    Het offtopic is sinds eeuwen eindelijk weer eens niet zo dood :X

jaa idd =)

Furios schreef:
    (...)Dat is in Limburg en ik denk dat Houthalen-Helchteren nogal een boerengat is eigenlijk. En de mensen in Limburg vind ik eerlijk gezegd arrogant :X

Hahaha als het een boerengat is zou ik me er wel thuis moeten voelen :') Groningen noemen ze ook wel boerengat x'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Maar ik denk niet dat mensen zo gauw naar je enkel gaan kijken (cat)

nee oke, maar het valt wel op.. als je naar mijn enkel/voet kijkt...

Whipple schreef:
    (...)
    meestal vier ik het los zeg maar.
    Mijn familie woont echt over het hele land verspreid en hebben veel te doen. Dus meestal komen ze omstebeurt op bezoek en dan steeds andere dagen. Maar soms vier ik het ook pas met kerst. :X

Maar dat is ook wel gezellig n_n ;$

Oh oke, is wel jammer dat ze niet allemaal tegelijk komen vind ik .. Hele familie bij elkaar is altijd wel gezellig ;D

-