• deel 105 =)

    waar is jacdepak?

    Whipple schreef:
    (...)
    plakband..x'D
    Ja, want als je plakband over de bovenhelft van je nagel plak dan lak je onderhelft van je nagel. En als het droog is haal je de plakand weg en dan heb je een strak lijntje. En dan doe je met een ander kleurtje voorzichtig er tegen aan :Y)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:21 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Haha, bij mij ook. Ik experimenteer altijd met mijn nagels. Een keertje had ik op elke nagel de halft zwart en de helft geel. Zo koel. Met plakband alles vet netjes afgewerkt (nerd)

    Doe ik ook wel eens, gewoon creatief doen (A) maar ik heb van die plakkertjes ervoor die ervoor zijn.


    -

    Fictional schreef:
    (...)Ja, want als je plakband over de bovenhelft van je nagel plak dan lak je onderhelft van je nagel. En als het droog is haal je de plakand weg en dan heb je een strak lijntje. En dan doe je met een ander kleurtje voorzichtig er tegen aan Y)

    haha slim.x'D
    ik doe dat eigenlijk nooit..x'D

    Whipple schreef:
    waar is jacdepak?
    hier :X


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Doe ik ook wel eens, gewoon creatief doen (A) maar ik heb van die plakkertjes ervoor die ervoor zijn.
    Ja ik ook, van die French Manicure dingen :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Genius schreef:
    (...)hier :X

    haai n_n
    x'D

    mensen, ik moet gaan.. noujaa. ik ga maar eens slapen, ik ben best wel moe (A) al heb ik vandaag niets gedaan... maaaar... Alvast slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer denk ik =) n_n

    Fictional schreef:
    (...)Ja ik ook, van die French Manicure dingen :9~

    jaa :9~


    -

    Whipple schreef:
    waar is jacdepak?
    Weetje je hebt; Mierdepier en Jacdepak. Maar als je dat met mijn naam doet heb je Miqdepik (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Whipple schreef:
    (...)
    haai n_n
    x'D

    hallo x'D


    -

    Whipple schreef:
    mensen, ik moet gaan.. noujaa. ik ga maar eens slapen, ik ben best wel moe (A) al heb ik vandaag niets gedaan... maaaar... Alvast slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer denk ik =) n_n

    slaap lekker lieve mierdepier (llllllllllll)


    -

    Whipple schreef:
    mensen, ik moet gaan.. noujaa. ik ga maar eens slapen, ik ben best wel moe (A) al heb ik vandaag niets gedaan... maaaar... Alvast slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer denk ik =) n_n
    Sweeet dreams mieer ^^ <3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Damn, mijn laptop crasht ><''


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ah irritant :8


    -