• Bonsoir,

    Ik zit dus op de camping in Frankrijk aan de voet van de Alpe d'Huez, gelegen in de Alpen-Isere. -Bijzaak.

    Scheef tegenover ons zitten Engelsen en die houden er nogal van om hun lichaams gassen de vrije loop te laten gaan en produceren daarbij nogal veel geluid. Een heus scheet concert. Pffooeh.

    Ook al eens last gehad van rare/smerige/luidruchtig/etc. camping gasten?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahah wat goor, nou mijn broer kan er af en toe wel eens wat van. En mijn hond >.< Want die heeft zo'n darmprobleemding.


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg o.O
    Ik zou meteen weg zijn.
    En, ik ga nooit naar campings, dus ook geen last van ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ahahahahahahaha ! Hoe je dat verteld XD
    Maar ehm... nee, nog nooit meegemaakt.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Goor. ><
    Ik ga nooit naar campings, dus daar heb ik geen last van. :'D

    ohh gatver.
    ik was een xtje bij een vriendin op dr camping paar nachtjes logeren. en 1 grasveldje verder, waren er allemaal mensen naakt. S:
    en stonden zich helemaal seksueel in te smeren enzoo. we wisten niet hoe snel we wegmoesten wezen daar O_O


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ieuw.
    Dat is vies.
    :9~
    & ik heb het gelukkig ng niet meegemaakt.


    A. ikmisje.

    Jup. Dit jaar stonden er een paar Italianen tegenover ons op de camping en het enige wat ze deden was schreeuwen en keiharde opera draaien. Gelukkig stonken ze niet xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben nog nooit naar een camping geweest dus nee :'D

    Ja, ooit zaten we een keer naast hollanders (niets tegen hollanders opzich, maar deze waren echt vuil) en die lieten ook constant scheten en boeren en lachten er dan zelf om en maakte er een heus 'spel' van ofzo.


    Tanya is de beste.

    Ik sta niet op een camping maar oké, dat is dus echt wel heel smerig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goooor
    Ik heb dat nog nooit gehad , gelukkig maar (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik was een aan zee, samen met een vriendin en mijn oma en we waren ons aan het vervelen 's avonds in onze hotelkamer, dus besloten ik en mijn vriendin zoveel mogelijk scheten te laten, dat was goor :X Btw: we waren 9 of 10 jaar ><

    Maar om te antwoorden op je vraag: ik ben nog maar 1x gaan camperen en ik was nog tamelijk jong, dus daar herinner ik mij niets meer van..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:38 ]


    -