• Ja, nou zondag kwam een fotograaf, van een ander model naar mij en Máriko toe, en bood ons toen een fotoshoot aan. |: En liet allemaal foto's zien van andere modellen, maar die hebben meestal echt vrij weinig aan :')

    Ik was dus nogal van |: ehm ja, maarja hij had veel foto's van ons, dus ik mailde hem toch maar daarvoor. En zei dat áls ik dat zou doen, ik in ieder geval niet in bikini wilde.

    krijg ik teurg |:

    Hoi Tara,

    Dank voor je e-mail !
    Ik ga je foto's opzoeken, en stuur je binnenkort een link waarmee je ze kunt downloaden
    Ben net nu echter even bezig met twee opdrachtjes

    Jazeker, mijn aanbod voor een gratis shoot geldt zeker ook voor jou-
    mits je erg gemotiveerd bent natuurlijk.
    Je bescheidenheid siert je; je bent beslist een fotogeniek meisje.

    Ik zou jou dan graag wat meer fashion like neerzetten, maar ook erg girly.
    In bikini hoeft beslist niet hoor, en is zeker niet mijn standaard.
    Bel me gerust als je meer wilt weten of een afspraak wilt maken.

    Met vriendelijke groet,
    Alex

    Ik twijfel dus echt heel erg |: Echt heel erg.
    Sowieso door die foto's, het feit dat hij alleen met contract werkt, en ja o.o Gewoon.
    Ik denk dat ik morgen met m'n moeder ga overleggen, maar wat vinden jullie?

    Doen of niet?
    Stel even voor dat je dat zelf bent dan he ._.

    Wat Kirsten zegt :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Tja, jouw punt snap ik wel, like, een wildvreemde vent. Ik zou iig iemand meenemen, bv je moeder of zo, en dan gewoon gaan!
    Wie weet heb je hem verkeerd ingeschat en is het een héle aardige vent?
    Nah, succes!


    -

    Ik zou het niet doen

    Ik weet niet of ik het zou doen. Sowieso advies aan je moeder vragen idd. Zou zij niet mee willen gaan naar die shoot?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Misschien heb ik te veel Holland Undercover gekeken waarin dit veel te vaak misgaat maar misschien iemand meenemen?


    No growth of the heart is ever a waste

    je zou ook eerst gewoon één keer proberen en nog niet meteen met een contract beginnen, gewoon zeggen dat je het eerst even wilt zien dus even een fotoshoot doen maar verder nog niet. ( i don't know of dat kan. xd )


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik zou het doen, het is een kans die niet iedereen krijgt. :'D

    BillieJean schreef:
    je zou ook eerst gewoon één keer proberen en nog niet meteen met een contract beginnen, gewoon zeggen dat je het eerst even wilt zien dus even een fotoshoot doen maar verder nog niet. ( i don't know of dat kan. xd )

    Ja, daar zat ik ook aan te denken. Als dat kan, doe ik dat zo ._.
    Maarja hij zei 't wel nadrukkelijk. Contract.

    ik zou het doen,en desnoods een vriendin of mijn moeder meenemen naar daar (: ?
    Het is een mooie kans,en in dat contract kan je zeggen dat je geen foto's wilt doen met weinig kleren,mocht je er direct één moeten tekenen.
    Mocht het geen leuke/toffe vent zijn,dan heb je het teminste geprobeert,en heb je nog altijd je foto's van die fotoshoot (:


    everybody needs a song.

    Aurelia schreef:
    Misschien heb ik te veel Holland Undercover gekeken waarin dit veel te vaak misgaat maar misschien iemand meenemen?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Aurelia schreef:
    Misschien heb ik te veel Holland Undercover gekeken waarin dit veel te vaak misgaat maar misschien iemand meenemen?

    Maak me maar bang |:

    als ik jou was zou ik gwn fucking happy zijn en het doen x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    M'n moeder twijfelt.
    Ik ga even aan 2 modellen de hem kennen info opvragen, en nog me m'n pa overleggen.
    Ze gaan sowieso mee dan |: thankgod

    praat met je moeder erover, en denk er goed over na. Ik weet zelf ook niet of ik het zou doen eigenlijk ;x

    CUTECOREx3 schreef:
    Hmm ik zelf zou er ook over twijfelen enzo. Maar ik zo er beslist gewoon goed over nadenken ^^

    Mee eens ;o


    Second star on the right and straight on till morning