• Hee!
    Ik ben een nieuwe serie begonnen, met na mijn smaak, een orgineel idee! :'d ik heb het nog niet eerder gevonden op quizlet dus DOt fuck with me bitch :'d! Hier is de samenvatting en link 8D ;

    Een meisje, Ivy Stone, is volledig geobsedeert door Robert Pattinson. Ze doet er alles voor om hem te spotten, ze is een soort paparazzi. Ze weet alles van hem, zelf tot in de kleinste details. Ze probeert de aadacht van hem te krijgen en hem te vertellen hoeveel ze van hem houd, maar Robert denkt dat ze paparazzi is en doet bot tegenhaar en wilt niks met haar te maken hebben. Op een dag draait ze volledig door. Ze vermoord de kat van Robert en Kristen en schrijft met het bloed I'll give you my heart e legt daarnast het hart va de kat. Het blijft niet alleen bij deze moord. Ze moord iedereen uit waar Robert van houd, totdat er niemand meer over is. Het is zij en hij. Een gestoorde fan die geschiedenis zet in de wereld van moorden.

    CLICK


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    oeeeeeeeh, hij lijkt me geweldig alleen ik volg geen series(krul)


    ok

    weetje wat, ik maak hem gewoon.(nerd)


    ok

    maar dan moet je me wel bij elk nieuwe deel waarschuwen! [krijgt geen mailtjes van kwizzol]


    ok

    hahaha!
    Oke is goed :'D1
    loves!


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Nog meer mensen die hem willen lezen :'d?
    loves


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Ik lees hem al en hij is super!!!
    en lekker moordlustig ^^ Mhahahahah ik hou van moordlustig!!
    x