• ik wil weten of er meer mensen
    hier zijn die thuisonderwijs krijgen.

    dus?


    To The Stars Through Adversity

    Ik niet :] Maar soms zou ik dat wel liever hebben ^^

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Nee ik bedoel dat je dan iets mis in de zin van omdat je thuis les krijg krijg je niet (vaak) te maken met andere mensen zoals op school en dat soort dingen mis je dan in je opvoedinge enzo

    ja dat kan mabey wel kloppen,
    maar dan moet ik dat dan maar leeren
    vind ik:)


    To The Stars Through Adversity

    TrueLover schreef:
    (...)
    ja dat kan mabey wel kloppen,
    maar dan moet ik dat dan maar leeren
    vind ik:)

    Ik bedoel het ook niet kwaat hoor maar dat idee krijg ik altijd:D


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik denk dat ik thuisonderwijs niet echt leuk zou vinden. Inderdaad heb je stomme mensen op school. Maar - je moet dit niet verkeerd opvatten- dan beleef je wel wat. Je ziet ook je vrienden elke dag etc. Ook zit je dan niet veel thuis. Hoewel het me ook wel cool lijkt om te kiezen. Wel gave moeder heb jij ;]


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    Ik denk dat ik thuisonderwijs niet echt leuk zou vinden. Inderdaad heb je stomme mensen op school. Maar - je moet dit niet verkeerd opvatten- dan beleef je wel wat. Je ziet ook je vrienden elke dag etc. Ook zit je dan niet veel thuis. Hoewel het me ook wel cool lijkt om te kiezen. Wel gave moeder heb jij ;]

    (ik vat het ook niet verkeerd op)
    1.geloof me ik beleef echt super veel,
    2.mijn beste vriendin zit ook niet op school, en woond in het zelfde dorp als mij.
    3.en wij gaan altijd naar buijten of shoppen.

    en ja mijn moede is super gaaf(yeah)


    To The Stars Through Adversity

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ik bedoel het ook niet kwaat hoor maar dat idee krijg ik altijd:D

    ik snap het ook wel hoor:D


    To The Stars Through Adversity

    Nee, like, ik wil die periode niet missen en voel me goed op school. Niets fijner dan op school zitten, ook al zijn de lessen niet altijd even leuk. Met vrienden om je heen, is het altijd wel ergens leuk :'D
    Maar ik vind het wel goed dat je zelf kan beslissen wat je nou eigenlijk wilt (;


    -

    TrueLover schreef:
    (...)
    (ik vat het ook niet verkeerd op)
    1.geloof me ik beleef echt super veel,
    2.mijn beste vriendin zit ook niet op school, en woond in het zelfde dorp als mij.
    3.en wij gaan altijd naar buijten of shoppen.

    en ja mijn moede is super gaaf(yeah)
    1: Ja, ik geloof je ;]
    2: Maar mijn vriendinnen niet. Oke, daar heb ik ze oook ontmoet. Maar wij hebben maar een klein dorpje, en daar zit iedereen op een gewone school.
    3: Ja, oke. Maar dan moet je dus wel een vriendin hebben.
    ;] ik geloof je, darling


    EGYPTIAN GOD

    Ik ken wel meisjes, die dat krijgen. Maar zelf krijg ik het niet.


    You'll never dream alone. <3

    Mij lijkt dat best cool:)
    voordelen:
    1.geen gepest van anderen
    2. so's plannen wanneer het uit komt
    nadelen:
    1. je kan geen smoes verzinnen als je geen hw hebt
    2. gebeurt niet veel xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar als je dan naar hoger onderwijs gaat en dan uit huis gaat dan mis je toch wat
    Meestal wel ja, maar ligt ook wel heel veel aan de persoon zelf of diegene dat wel of niet mist.


    Wie du mir, so ich dir.

    waar is je sociaal leven dan naartoe? ;o ik bedoel, niet dat ik het slecht bedoel over thuisonderwijs ;d (a')


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    waar is je sociaal leven dan naartoe? ;o ik bedoel, niet dat ik het slecht bedoel over thuisonderwijs ;d (a')

    nu dat ik zelf Thuisonderwijs krijg
    ken ik ook veel meer mensen die dat ook krijgen.


    To The Stars Through Adversity

    Maar hé, hoe weet je dan dat je goed onderwezen wordt? En je kan dan ook geen diploma krijgen wat volgens de normen is getoetst enzo denk ik.
    Toch?
    Heb je dan niet van die leerplichtambtenaren enzo die kijken of je wel genoeg en goed les krijgt?

    Ik denk eigenlijk dat je op school meer leert, sowieso hoe je je staande moet houden in een maatschappij, en omgaan en samenwerken met anderen enzo...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?