• 'cause she likes Paramore =D

    en nog meer bands die ik adoreer.
    dus ik ga bij haar zeiken als Paramore ooit weer in NL komt =3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder vindt bv Lady Gaga goed, dus dan gaat ze mee. The Veronicas ook, gaat ze ook mee. ^^
    Maar bands zoals HIM, The Birthday Massacre & Green Day, vindt ze vreselijk. ><


    -

    Mijn mama is cool zonder dat ze van Paramore houdt. (cool)

    Mijn mama vind het rotzooi, maar ze vindt zowat bijna alles rotzooi waar ik naar luister. Behalve Simple Plan dan, daar zou ze nog mee naar gaan als die ooit een concert geven. Maar mijn moedertje weet veel van muziek, dus is zo even cool als de jouwe. Volgens mij vindt ze Remembering Sunday van All Time Low ook wel mooi, ze moet er alleen nog eens naar luisteren (cat)

    mijn mama aapt me altijd na met mijn muziek Ö
    vind ik een liedje goed,dan vraag ik of ze het ff op mijn mp3 wil zetten,dan zet ze het op haar eigen mp3 en zit het vervolgens de hele week te zingen,terwijl ze dat helemaal niet kan :')


    everybody needs a song.

    Dat wil ik ook wel :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn moeder vind veel bands ook wel leuk.. het is dan niet haar muzieksmaak, maar dramatisch vind ze het niet.. ze vind dan tokio hotel leuk , & & derest van de bands die ik leuk vind ook wel :] Ze zeikt nooit..

    Esmaye schreef:
    Mijn moeder vindt bv Lady Gaga goed, dus dan gaat ze mee. The Veronicas ook, gaat ze ook mee. ^^
    Maar bands zoals HIM, The Birthday Massacre & Green Day, vindt ze vreselijk. ><

    Mijn moeder wou juist dolgraag met mij naar Green Day gaan x]

    ik ben paramore fan 2.
    ik ga je mamma stelen.
    want ik denk dat als ik aan mijn mom ga vrage of ik naar hun concert mag dat ik niet mag.
    ik ga namelijk met 2 vriendinnen al naar Pink.
    ben niet egt fan van haar fsow.
    maar... jha..-.-


    --

    mijn moeder vindt sommige bands ook wel leuk ja n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Mijn moeder wou juist dolgraag met mij naar Green Day gaan x]

    *jaloers*


    -

    mijn ma luistert niet nr mijn muziek :'D ze vind die veel te wild/hardrockmetalachtig...
    wat totaal niet zo is xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H