• 'cause she likes Paramore =D

    en nog meer bands die ik adoreer.
    dus ik ga bij haar zeiken als Paramore ooit weer in NL komt =3


    We can only learn to love by loving.

    ik wil je mama (a)


    It even took me by surprise

    Whaha vetjes, mijn ouders haten alle bandjes die ik leuk vind, inclusief Paramore =.=


    -

    Selfdestruct schreef:
    Whaha vetjes, mijn ouders haten alle bandjes die ik leuk vind, inclusief Paramore =.=


    x.x mijn mama haatte toho maar ze ging wle lekker mee naar 14 juni met lauren's mama =3 en die is ook vet cool want die lijkt op mijn mama

    @Kryptonite
    dan krijg je een kloon van mij :X ze lijkt damn veel op me


    We can only learn to love by loving.

    Dude, mijn pa rockt ook hard, hij is gewoon met mij mee gegaan (nouja, eh, hij betaalde :'D) naar Metallica in Berlijn, op de dag dat DM werd uitgebracht en ze voor het eerst die nummers live zouden doen.
    :O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Gaaf, hmmm mijn ouders zijn ook wel cool ik mag bijna lles wel dus dat is wel chill. Want ik moet echt nog van mezelf nara zo veel concerten en dan meeten met allemaal mensen van Quizzel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Undertaker schreef:
    Dude, mijn pa rockt ook hard, hij is gewoon met mij mee gegaan (nouja, eh, hij betaalde :'D) naar Metallica in Berlijn, op de dag dat DM werd uitgebracht en ze voor het eerst die nummers live zouden doen.
    :O


    JALOERS

    ik ga ooit nog naar Metallica met mijn broer en zijn vriend =3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn ma vind Paramore ook cool en My Chemical Romance en andere bands die ik luister ook.


    bla bla bla

    wokaay. mijn ma vond me nirvana live in nyc dvd goed (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Iedereen ik mijn familie houd van Hiphop, pop, hardcore of jumpstyle.

    ;_;

    Mijn mama houdt enkel van Clouseau > <


    Some people make the world special just by being in it

    be happy myn ma verziekt m'n levn --"
    mt momenten toch
    & qua th vindt myn ma het klootzakkn,meisjes (buitn Gustav die valt voor haar nog mee) Monsoon&SpringNicht vindt ze niet mis maar voor de rest najah ..
    Xx

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 13:00 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn momma luistert naar de bands waar ik naar luister dus ik kan dr om vragen om naar bijvoorbeeld Escape the fate te gaan, dat wil ze want ze vind hun zelf ook goed 8D Alleen niet als het te ver weg is :')
    @tomfreakske
    Hoe kan je moeder ToHo nu klootzakken vinden ._.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 13:01 ]

    Conspiracy schreef:
    Mijn momma luistert naar de bands waar ik naar luister dus ik kan dr om vragen om naar bijvoorbeeld Escape the fate te gaan, dat wil ze want ze vind hun zelf ook goed 8D Alleen niet als het te ver weg is :')
    @tomfreakske
    Hoe kan je moeder ToHo nu klootzakken vinden ._.

    weet ik veel ze zegt ht gwn. als ik hyper deed over TH toen m'n ouders nog smn wrn (nu woon ik alleen ng maar bij m'n pa) zij zei zo van: oh man doe niet zo onozel voor die klootzakkn

    fff hatelijk is het --" wacht tot ik met Tom Kaulitz naar huis kom deal with it mom(duivel)
    Xx

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 13:04 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn vader en zus zitten steets over mijn muziek te zeiken,dat ht schreeuw muziek of zeik muziek is of dat het geen muziek is>,<".Word er echt gek van


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn mama is ook cool, want ze gaat met mij mee naar concerten (én ze betaalt de tickets ook ;D).


    Never run out of reasons to smile...