• Oke; vanaf vandaag heeft de wereld er een nieuw beugelbekje bij. ik dus. Ja, het doet heel erg veel pijn. Maar goed; wie heeft er nog eentje? (nerd)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Blokjesbeugel gehad, nu heb ik nog een nachtbeugel. Bah. ><


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    oh dude, ik heb verschillende beugels gehad. Ook blokjesbeugel; ik vond het soms echt vreselijk, vooral als die ijzerdingen u wang opensnijden >.< anyway; goodluck met de beugel! ^^

    Ik heb er één en geloof me, het is kut. --'


    Only losers can act the way you do

    Ik heb er twee gehad, een gewone en blokjes ><


    You're a star in heaven.

    Ik heb brackets. Maar die gaan er binnenkort waarschijnlijk weer uit. En dan moet ik weer als ik 19 of 20 ben
    :S


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik niet en ik zal er ook nooit één krijgen. :'D
    Mijn tanden zijn niet perfect, maar ik vind ze goed zoals ze zijn. :'D

    Ik heb een blokbeugel die ik alleen 's nachts moet dragen maar dat eigenlijk niet doet. En ik krijg over een paar weken een blokjesbeugel -,-


    Geen woorden, maar daden.

    Kun mijn vader niet betalen, heb wel nodig maar dat gaat dus niet gebeuren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik niet.

    Ik heb momenteel een nachtbeugel :Y)


    -

    ik heb het vijf jaar gehad , het is nu wel al een hele tijd weg , alleen maar een ijzeren draadje , mr echt , de pijn is het waard ^^ _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Blokjes beugel gehad. (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb 3 en half jaar met zo'n ding rondgelopen kreeg er 1 toen ik ongeveer 9 en een half was.
    Ik ben er net klaar mee. Ben wel blij met het resultaat!

    Mijne mag er na twee jaar bijna uit, kut ding. Ik had een week lang last van m'n mond en was misselijk. Het was echt een nachtmerrie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nooit gehad, gaat er wel 1 krijgen:X


    ok