• Ik heb getwijfelt of ik het wel zal vertellen hier,en ik ben nog steeds aan het twijfelen. Maar toch ga ik een poging wagen.

Vandaag ben ik jarig [who cares anyway?]. Maar ik zat dus bij een vriendin. Het was een toffe dag,ook al hebben we niet veel gedaan. Kom ik thuis,krijg ik het volgende nieuws; Dat mijn vader bij zijn exvriendin is gaan slapen. En dat hij er terug verliefd op is geworden. En dat mijn ouders wouden gaan scheiden,maar ze het niet gaan doen. En gaan proberen terug te worden als vroeger. Maar mijn pa zei dat hij terug verliefd is op die ene TR*T [ja,ik vind haar een trut]. En het volgende nieuws was dat de moeder van een vriendin [ik kom zeer goed overeen met die moeder,en mijn mama ook]. Nog maar een aantal maand te leven heeft. Happy Bday joyce -_-'

happy b-day

& omg ja das ech tkut dat op je verjaardag te horn:X
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Sterkte!
    En gefeliciteerd!

I live for the applause, you will die for it.

God damnit Oo

No growth of the heart is ever a waste

Toch een gelukkige verjaardag, hé. En veel sterkte met ehm, al de rest.
    Probeer er nog wat van te genieten, zou ik zo zeggen.

Tanya is de beste.

wow :S
    naja trek je niet te veel aan vandaag , het is net jouw schuld en het is vandaag jouw dag

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Oei, sterkte.
    Ik had ook eens zo'n rotverjaardag.
    2 jaar geleden, toen ik 15 werd, werd mijn nonkel begraven op mijn verjaardag.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

dat is echt niet grappig :o
    toch gefeliciteerd! =)

Ik had vrijdag ook een redelijke kutverjaardag, maar jij wint.. Sterkte x

Has no one told you she's not breathing?

Seel schreef:
    wow :S
    naja trek je niet te veel aan vandaag , het is net jouw schuld en het is vandaag jouw dag

Ahg ja. Ze moeten gewoon terug normaal doen tegen elkaar en mijn vader moet zijn verstand gebruiken. Want nu heb ik mijn broer al 4 dagen niet gezien,want hij is het huis uitgevlucht naar de moeder van mijn mama.

ik haat die vriendinnetjes van vaders, en ik haat vooral vaders die hun vrouw een beetje gaan bedriegen, en dan hebben ze nog kinderen. --' dudette, ik leef met je mee, ik zeg je gewoon 'ganaardehel aan al die k*tvriendinnetjes'
    Veel sterkte en gefeliciteerd

It even took me by surprise

Awh schatje, dat is echt erg.
    Sterkte, maar toch gefeliciteerd.
    Ik ben er voor je ondanks dat we nog heel weinig praten.
    <3

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Auwie, oké, dat is echt supererg, weet je.
    Sterkte, en als je wilt praten, you know .. ;]
    Alsnog,
    gefeliciteerd met je verjaardag.

Decoy schreef:
    Awh schatje, dat is echt erg.
    Sterkte, maar toch gefeliciteerd.
    Ik ben er voor je ondanks dat we nog heel weinig praten.
    <3

Dankjé lieverd<3!

Sterkte. Dat is helemaal niet leuk om op je verjaardag te horen.
    Gefeliciteerd<3

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Kryptonite schreef:
    ik haat die vriendinnetjes van vaders, en ik haat vooral vaders die hun vrouw een beetje gaan bedriegen, en dan hebben ze nog kinderen. --' dudette, ik leef met je mee, ik zeg je gewoon 'ganaardehel aan al die k*tvriendinnetjes'
    Veel sterkte en gefeliciteerd

Nja inderdaad. Als ik dat wijf nu tegen kom kan ik haar gewoon vermoorden.