• Ik wil mijn map waar mijn FF's instaan van Word kind of vergrendelen voor andere mensen, zodat ik er alleen in kan of ik de enige ben die het kan lezen.
    Hoe doe je dat?

    Edit: Sluit dit topic alsjeblieft niet. Ookal heb ik nu de oplossing. Ik denk dat het wel handig is voor andere mensen om het ook te weten hoe het werkt. (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 13:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik snap het niet.
    Voelt zich alweer dom.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik snap het niet.
    Voelt zich alweer dom.

    Kijk, mijn FF's staan nu ook in Word, maar ik wil niet dat iemand anders ze leest. Kan ik die bestanden dan niet op één of andere manier vergrendelen voor andere personen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat zou ik ook wel eens willen weten. :]


    Let the Night embrace you

    ja ik zou dat ook wel een willen weten volgens mij moet je daar voor een speciale map voor aan maken ik ga dat eens proberen uit te vogelen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    xBillster schreef:
    (...)
    Kijk, mijn FF's staan nu ook in Word, maar ik wil niet dat iemand anders ze leest. Kan ik die bestanden dan niet op één of andere manier vergrendelen voor andere personen?

    Op de pc vergrendelen? voelt zich nogsteeds een beetje dom, ghaha
    Als het op de pc vergrendelen is, dat kan normaal wel, ik heb dat ooit gedaan, maar dan moet ik het weer gaan uitzoeken hoe dat dat juist gaat :')


    Some people make the world special just by being in it

    Immortal schreef:
    ja ik zou dat ook wel een willen weten volgens mij moet je daar voor een speciale map voor aan maken ik ga dat eens proberen uit te vogelen ;)


    Dankje, hopelijk vind je iets! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je bedoelt je word document vergrendelen? Normaal gezien weet ik hoe dat moet. Ik zal even zoeken :'D


    You're a star in heaven.

    Als je op opslaan als klikt, komt er toch zo'n kadertje te staan hé? Rechts boven in die kader staat er 'extra', daar moet je op klikken en dan beveiligingsopties en dan kan je een wachtwoord instellen enzo


    You're a star in heaven.

    OOOH OOOH OOOOOOOOOOOOOOOOOH xd
    ik weet hoe dat moet:d
    ik heb da ook met die van mij gedaan :d
    Je moet dus in word:
    naar 'extra' gaan, vanboven in de balk, daarna klik je 'opties' en dan zie je zo een tabblad verschijnen waar allemal nog kleinde tabblaadjes in staan en dan klik je op 'beveiliging'en dan staat daar:
    'wachtwoord voor openen' en daar voeg je je wachtwoord in xD

    Yeah ik heb het!;"D

    Extra> opties > Opslaan> Wachtwoord om te openen. :Y)

    Veel succes;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    FallingBitch schreef:
    Yeah ik heb het!;"D

    Extra> opties > Opslaan> Wachtwoord om te openen. :Y)

    Veel succes;)


    dit is wat ik dus gedaan heb:
    ik neem een leeg document, typ erin dat het een test bestand is, sla het op zoals jij zegt, sluit word helemaal af, open het opnieuw en open het test bestand, en het opent gewoon zonder dat ik een wachtwoord moet ingeven ... is dat normaal ?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    (...)

    dit is wat ik dus gedaan heb:
    ik neem een leeg document, typ erin dat het een test bestand is, sla het op zoals jij zegt, sluit word helemaal af, open het opnieuw en open het test bestand, en het opent gewoon zonder dat ik een wachtwoord moet ingeven ... is dat normaal ?

    Umh... nee. Heb je het twee keer moeten in vullen dat wachtwoord? Want dat was wel het geval bij mij. en doet het wel gewoon bij mij. Het werkt wel alleen maar bij het document, waar je het wachtwoord hebt ingevult!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    FallingBitch schreef:
    (...)
    Umh... nee. Heb je het twee keer moeten in vullen dat wachtwoord? Want dat was wel het geval bij mij. en doet het wel gewoon bij mij. Het werkt wel alleen maar bij het document, waar je het wachtwoord hebt ingevult!

    Ow, ik snap mijn fout al!
    Ik had het 1 keer ingevoerd en dan bij 'wachtwoord om te bewerken' nog een keer hetzelfde en dan op oké.
    Maar nu werkt het! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    (...)
    Ow, ik snap mijn fout al!
    Ik had het 1 keer ingevoerd en dan bij 'wachtwoord om te bewerken' nog een keer hetzelfde en dan op oké.
    Maar nu werkt het! (:


    Goed zo;"D Fijn dat je het gevonden hebt. ;"D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh, netjes. Dat ga ik onthouden! ;D