Om niet gezien te worden. Oké, dat is dus een mop, en ik ging stuk? Oké, dan vind ik mezelf belachelijk, als ik daarom moet lachen ;x Maar euh, post hier geweldige moppen, ik heb zin om eens goed te lachen.
2 oenen lopen over straat. Zegt de 1 tegen de ander ''mag ik in het midden lopen?''
-
Genius schreef: 2 oenen lopen over straat. Zegt de 1 tegen de ander ''mag ik in het midden lopen?''
Wat is geel en hangt achter een auto? Een banaanhangwagen!
Let the Night embrace you
Meadow schreef: Wat is geel en hangt achter een auto? Een banaanhangwagen!
Het is geel en groen, zit 700 meter onder de grond en eet kiezelsteentjes? - Het geel-groene-700meter onder de grond zittende kiezelsteentjes etende monster. Sorry dat ik omhoogschop, maar die vond ik zo geweldig xd
O god, die is droog. :'D Een nieuwe, best wel bekende: Wat is groen en komt van de berg afgeraast? Een slawine! Edit: Wat is wit en staat in de hoek? Een ijskast!
[ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 0:28 ]
Meadow schreef: O god, die is droog. :'D Een nieuwe, best wel bekende: Wat is groen en komt van de berg afgeraast? Een slawine! Edit: Wat is wit en staat in de hoek? Een ijskast!
Twee oenen lopen door de woestijn. zegt de ene tegen de andere; "Draai eens een raampje open" -deze is al oud, ik weet het:X-
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
FallingBitch schreef: Twee oenen lopen door de woestijn. zegt de ene tegen de andere; "Draai eens een raampje open" -deze is al oud, ik weet het:X-