• Hey,

    voor mijn nieuwe story [/Nognietgeactiveerd] wil ik eerlijk zijn. Daarmee bedoel ik, dat ik mijn échte leeftijd & Naam ga gebruiken. Verder is het verhaal Fantasy. Maar ik wil dus in het 1ste deel ook een foto van mij. :$

    Hij moet natuurlijk wél bij het verhaal passen. Dus ik vroeg me af.
    Deze 'looken' moet het hebben;

    - Ik geef er niks om.
    - Bang.
    - Ik vertel het toch niet.
    - Stoer.
    - Eenzaam.
    - Schuldig.

    Zoals je ziet zijn deze 'looks' nogal tegenstrijdig. Een tijdje ín het verhaal zul je begrijpen waarom. Maar ik weet niet hoe ik die looks allemaal in één foto ga krijgen.

    Heeft iemand tips hoe ik mijn ogen/mond zou moeten houden? Ik heb een schuine lok [/inm'nhaar.;D] moet die bv over, niet over, of half over mijn oog?

    Bedankt voor de hulp. (:

    WILLEN JULLIE HIER OF OP DE FOTO ZELF REAGEREN? MAPNAAM = MARLEEN. (: ZIJN 12 FOTO'S, DUS DIE GA IK HIER NIET ALLEMAAL NEERZETTEN! ;D

    X

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 21:46 ]


    everything, in time

    Misschien kan je je foto in vier verdelen, of meerdere vakken zoals deze foto en dan op elk vak een emotie zetten?

    Conspiracy schreef:
    Misschien kan je je foto in vier verdelen, of meerdere vakken zoals deze foto en dan op elk vak een emotie zetten?


    Uwjha, dat kan ik ook nog doen. Maar in één foto vond ik mysterieuzer. ;D

    x


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Uwjha, dat kan ik ook nog doen. Maar in één foto vond ik mysterieuzer. ;D

    x

    Hmjah, maar als je het in één foto gaat doen wordt het wel best moeilijk :]
    Maar jij moet weten ^^

    ik denk dat je het advies van Conspiracy moet volgen =)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hmjah, maar als je het in één foto gaat doen wordt het wel best moeilijk :]
    Maar jij moet weten ^^


    Ik ben nu eenmaal een moeilijk doener.^^

    Niet dat ik het geen goed idee vind! (: Ik kijk of iemand anders nog wat weet. En anders doe ik dat ook inderdaad.


    everything, in time

    Ik moet dus zegmaar met mijn ogen stoer kijken. Maar, er moet een bange blik in te vinden zijn. Of bv mijn mond stoer, en ogen bang ofzo. ;D

    Eigenlijk moet het in een foto. Maar ik ga het niet uitleggen. Wantwant dan verraad ik het verhaal. :X


    everything, in time

    Ik zal er een paar uploaden dan kun je eens kijken. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    Ik zal er een paar uploaden dan kun je eens kijken. : D


    Owhjaa. (:

    Goedidee. -gaatbeginnen-


    everything, in time

    Ok. Ik heb 12 foto's, dus die ga ik hier niet neerzetten. Maar willen jullie aub kijken in mijn fotboek? Mapnaam=Marleen. Ikzelf vind denk ik 10,11of12 het mooist.

    x


    everything, in time