• Ik heb echt zo'n haat aan mensen die zeggen dat je bij paardrijden niets anders moet doen dan op een paard zitten. In het tweede leerjaar (groep 4 denk ik) vroeg mijn vriendin wat ik deed van sporten. Ik zei paardrijden en toen zei zij dat het niet een sport is enzo. Maar ik ging er tegenin door te zeggen dat het wel een sport is omdat ze het paardensport noemen. En toen zei ze: 'Ze noemen het wel sport maar eigenlijk is het alleen maar op een paard zitten.' En vandaag de dag rijdt zei ook paard en geeft ze éíndelijk toen dat het eigenlijk heel vermoeiend is enzo.
    Ik haat echt mensen op het moment als ze zeggen dat het niets anders is dan op een paard zitten maar dan zeg ik altijd: 'Dat denk jij tot als je zelf op een paard rijdt.' :8

    Ik snap dat het moeilijk te geloven is maar toch is het best wel vermoeiend(cat)
    Ik haat niet zo'n mensen maar ik erger me er gewoon aan

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 22:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    (...)
    Kruip jij maar eens op een paar dan met een heel sterk karakter. Laat me ook meteen weten hoeveel seconden je het hebt volgehouden.

    Daar heb ik het niet over, ik bedoel dat het 3-4 jaar duurt voordat ze het kunnen.En geloof me honden(en zeker de mijne) hebben een hele sterke il en zijn moeilijk te trainen(de jongste altans)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb daar ook een hekel aan, ik zit zelf ook op paardrijden en mijn broer zegt dat altijd. Nouja, hij zal het wel merken als hij zelf op een paard zit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja daar ben ik het mee eens, ik heb drie jaar gereden en ik vond het zo ergerlijk als iedereen zei dat je dan gewoon op een paard moet zitten zonder iets te doen ._. Als we reden, reden we altijd een uur/anderhalf uur en ik kan je verzekeren dat zelfs dat al vermoeiend is.

    Bah, ze ruiken niet lekker,
    maar ik geloof best wel dat het vermoeiend is..:Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Weet je wat vermoeiend is? MMA. Powerliften. Hardlopen iedere dag. Ja, dat doe ik mezelf aan, ik weet het, maar ik wil BREED zijn dude. :'D

    Ik ga niet oordelen over paardrijden, want dat heb ik nooit gedaan en ben ik ook niet van plan. Geef mij maar een Harley-Davidson dude. (cool)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.