• Ik heb echt zo'n haat aan mensen die zeggen dat je bij paardrijden niets anders moet doen dan op een paard zitten. In het tweede leerjaar (groep 4 denk ik) vroeg mijn vriendin wat ik deed van sporten. Ik zei paardrijden en toen zei zij dat het niet een sport is enzo. Maar ik ging er tegenin door te zeggen dat het wel een sport is omdat ze het paardensport noemen. En toen zei ze: 'Ze noemen het wel sport maar eigenlijk is het alleen maar op een paard zitten.' En vandaag de dag rijdt zei ook paard en geeft ze éíndelijk toen dat het eigenlijk heel vermoeiend is enzo.
    Ik haat echt mensen op het moment als ze zeggen dat het niets anders is dan op een paard zitten maar dan zeg ik altijd: 'Dat denk jij tot als je zelf op een paard rijdt.' :8

    Ik snap dat het moeilijk te geloven is maar toch is het best wel vermoeiend(cat)
    Ik haat niet zo'n mensen maar ik erger me er gewoon aan

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 22:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik zeg dat ook altijd (: Maar puur omdat ik paarden echt HEEEEEL kud vind. heb zo me redenen x'D maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het is een sport ;D Alle mensen die ik ken die langer dan 3 jaar paardrijden zijn gratemager en gespierd, dus dat wil wat zeggen, niet?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb een keer paardgereden voor de lol en je wil niet weten hoeveel moeite ik moest doen om er normaal op te blijven zitten ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Helemaal mee eens. (:
    Maar ik stop waarschijnlijk want mijn verzorgpaard wordt misschien te koop gezet. En ik mag van mn moeder niet meer paardrijden omdat ik me niet aan een of andere stomme afspraak heb gehouden. :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Paardrijden is echt zwaar xO Ik wou altijd op paardrijlessen, maar aangezien ik een ziekte aan mijn knieeën had mocht het niet, wat dus betekend, dat paardrijden wel heel zwaar moet zijn, vooral voor de been/bilspieren :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb ook op paardrijden gezeten en het is zeker wel een sport!


    Je moet worden wie je bent.

    ik zit op paardrijden, en idd je kweekt er spieren van (':


    -kabouter

    whaha heb ik eigenlijk nog nooit gehoord x)
    & ja tis echt wel 'n sport
    m'n pa rijdt paard
    *en hij heeft al een tijdens het jumpen..alleen over die balken gesprongen (een salto xD) want het paard stond plots stil waardoor meneer er alleen over ging
    *sleutelbeen is gebroken
    *er is is een paar op z'n been gevallen, en hij heeft juist op het randje z'n been kunnen plat leggen want anders was z'n teen gebroken
    *& waarschijnlijk nog wel wat dingen die me nu niet te binnen schieten xD

    & ik zelf ben is tijdens galop op m'n rug gevlln:Y) x) [/nu rij ik wel geen paard meer, da was echt vroeger]
    Xx

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 12:54 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    zo denk ik er ook inderdaad over.

    net als anderen zeggen dat voetbal gewoon schoppen tegen een bal is,
    waterpolo een beetje watertrappelen is,
    hockeyen een beetje met een stokje rommelen,
    en golfen voor luie mensen is.

    ^^ waar maak je je druk om, als mensen zeggen dat hockeyen niks voorsteld, wil ik ze best even laten zien dat het niet niks is.

    (krul)

    Ik ben het met je eens, mijn vader reed ook paard dus ik geloof hem.Maar wat ik vooral storend vind is dat als er een wetstrijt is de ruiter ruitster alle eer krijg en het paard niet(altans bij die grote westrijden zoals Anky van Grunsven)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Ik ben het met je eens, mijn vader reed ook paard dus ik geloof hem.Maar wat ik vooral storend vind is dat als er een wetstrijt is de ruiter ruitster alle eer krijg en het paard niet(altans bij die grote westrijden zoals Anky van Grunsven)
    Het is wel degelijk de ruiter die het werkt doet. Als het paard zou doen wat hij/zij zelf wilt loopt het in het water. Het paard moet werken en dat is voor dat paard heel vermoeiend maar als op een paard geen goede ruiter zou zitten zou dat paard niet luisteren en zou de ruiter en het paard niet winnen. (:


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Het is wel degelijk de ruiter die het werkt doet. Als het paard zou doen wat hij/zij zelf wilt loopt het in het water. Het paard moet werken en dat is voor dat paard heel vermoeiend maar als op een paard geen goede ruiter zou zitten zou dat paard niet luisteren en zou de ruiter en het paard niet winnen. (:

    Dat snap ik maar bij Anky van Grunsven heb ik altijd het gevoel dat het paard word vergeten, dat gevoel heb ik vaker.En ik dag toch altijd dat het paard ook belangrijk is,zonder paard kunnen jullie niks.Snap je


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat snap ik maar bij Anky van Grunsven heb ik altijd het gevoel dat het paard word vergeten, dat gevoel heb ik vaker.En ik dag toch altijd dat het paard ook belangrijk is,zonder paard kunnen jullie niks.Snap je
    Ik snap het helemaal, het paard is samen met de ruiter en het contact tussen ruiter en paard het belangrijkste. Zonder paard zijn we nergens. Wij doen de bevelen, zij volgen ze op en allebei zullen we zweten om de elegantie en techniek die we hebben te tonen (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 13:38 ]


    Only losers can act the way you do

    Paardrijden is wel vermoeiend ja. Als ik een uur heb gereden ben ik vermoeider dan het paard zelf :3 -geen conditie-


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik heb niks met paarden en ik kan het rijden ook niet omdat ik dat sta zit niet kan wat toch duidelijk een sport is..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~