• Lili's vader is archeoloog en ze gaat vaak met hem mee op reis. zo komen ze in Lazzaretto Nuovo, een italiaans eilandje ten noorden van Venetië. op het eiland is een massagraf gevonden, de lichamen zijn verminkt ; de hoektanden zijn bij allemaal getrokken,een baksteen tussen hun kaken en een staak door hun hart. haar vader Paul verteld haar dat de bewoners van Lazzaretto Nuovo dachten dat deze mensen vampiers waren, maar dat dat gewoon dom bijgeloof is. Lili vind dan tijdens een opgraving een oud boek ; hoewel ze het eigenlijk aan haar vader meot geven houd ze het voor zichzelf en komt zo steeds meer te weten over Lazzaretto Nuovo, en het vampiergenootschap wat daar ooit leefde. maar wat als het genootschap haar op het spoor komt en haar wil doden ?

    dit is mijn nieuwe verhaal.
    lijkt het jullie wat ? =3
    er komen geen celebs in voor. =3

    ik weet niet of ik hem hier ga plaatsen, dat ligt aan jullie


    We can only learn to love by loving.

    Lijk me een heel leuk verhaal, weer eens wat anders.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Lijk me een heel leuk verhaal, weer eens wat anders.


    eigenlij kvond ik het zelf een beetje van hetzelfde aangezien er de laatste tijd veel vampier verhalen zijn. maar dit gaat niet over de vampier in het algemeen vind ik zelf =3


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    (...)

    eigenlij kvond ik het zelf een beetje van hetzelfde aangezien er de laatste tijd veel vampier verhalen zijn. maar dit gaat niet over de vampier in het algemeen vind ik zelf =3

    Op dat vampier naa is het heel orgineel en het is wat meer met mistery enzo. En geschiedenis en dara hou ik van(wil zelf argeoloog worden^^)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Op dat vampier naa is het heel orgineel en het is wat meer met mistery enzo. En geschiedenis en dara hou ik van(wil zelf argeoloog worden^^)


    dat is waar. =3

    en het is ook waar wat er in Lazzaretto Nuovo is gebeurd =3 ,zit er alleen maar info over op te zoeken om het goed te kunnen vormen enzo= 3


    We can only learn to love by loving.

    ik denk dat ik em wel online zet =3


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    ik denk dat ik em wel online zet =3


    Zou ik doen als ik jou was.
    Het lijkt me een spannend verhaal.
    Ik wil het lezen :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    DOEN DOEN DOEN :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.