• ik en & hayley gaan nachtbraken.
    doet iemand anders dat ook? (:


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    ik doe dat 3 dagen in de week xD [andere dagen moet ik werken xD] maar vandaag doe ik niet.... morgen weer xD want ik was pas 10 uur klaar met werken ben eig wel gesloopt xD


    A Noble was Born in Chaos

    ik moet wel nachtbraken, ben het huis aan het opruimen en me kleren aan het wassen, aangezien ik daar morgen geen tijd voor heb =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nachtbraken? o-o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    nachtbraken? o-o

    jaa heel de nacht opblijven? :'D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    (...)
    jaa heel de nacht opblijven? :'D


    Oow. Oke (': Omg! Het eerste waar ik aan dacht toen ik dàt woord hoorde was > Overgeven in je slaap. >< Ik weet het! Maar komaan, nachtbraken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord o-o én dat gebeurd hier wel vaker...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Oow. Oke (': Omg! Het eerste waar ik aan dacht toen ik dàt woord hoorde was > Overgeven in je slaap. >< Ik weet het! Maar komaan, nachtbraken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord o-o én dat gebeurd hier wel vaker...

    hahahaha. overgeven. :$ sorry. hihi.
    jaa, ik verveel me echt dood en heb zoo niks te doen. &&' er zijn almost geen mensjes meer online. dus jij bent de ongelukkige die tegen me moet praten, hahaha


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    (...)
    hahahaha. overgeven. :$ sorry. hihi.
    jaa, ik verveel me echt dood en heb zoo niks te doen. &&' er zijn almost geen mensjes meer online. dus jij bent de ongelukkige die tegen me moet praten, hahaha


    Ja maar nee. Zeggen jullie dat niet dan? 'Braken' in plaats van 'Overgeven'. Echt weird >< Ach ja. Trouwens, dat gebeurd vaak da ik de enige hier online ben en dàn pas mis je al die zaagmensjes hier (': Mwhuaha. En toch, wie zegt dat ik ongelukkig ben? ('a)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja maar nee. Zeggen jullie dat niet dan? 'Braken' in plaats van 'Overgeven'. Echt weird >< Ach ja. Trouwens, dat gebeurd vaak da ik de enige hier online ben en dàn pas mis je al die zaagmensjes hier (': Mwhuaha. En toch, wie zegt dat ik ongelukkig ben? ('a)

    haha, nee hoor wij zeggen ook braken, alleen jaa.. nachtbraken heeft een andere betekenis :Y).
    haha mooi zoo, hihi (aaaa)
    alles goed? <3


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Doe ik de laatste tijd wel vaker, maar da's meer omdat ik dan net ben weggeweest, om 3 uur thuiskom en dan niet kan slapen :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    RepentRepent schreef:
    Het eerste waar ik aan dacht toen ik dàt woord hoorde was > Overgeven in je slaap. >< Ik weet het! Maar komaan, nachtbraken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord o-o én dat gebeurd hier wel vaker...

    haha ja dat dacht ik ook. ;p


    AAP

    doe ik wel is als ik me verveel =3


    We can only learn to love by loving.

    Doe ik vaak dan sms ik de hele nacht.


    A. ikmisje.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Oow. Oke (': Omg! Het eerste waar ik aan dacht toen ik dàt woord hoorde was > Overgeven in je slaap. >< Ik weet het! Maar komaan, nachtbraken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord o-o én dat gebeurd hier wel vaker...

    Dat dacht ik ook ;D
    Wij zeggen gewoon, een nachtje doordoen ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik dacht bij nachtbraken dat je moest overgeven in je slaap x:
    Nee ik heb nooit een nachtje door gedaan c(:


    Only losers can act the way you do

    Ik dacht dat is in je slaap braken :'D En ik heb het al gedaan :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 11:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.