• op sommige plaatsen ben ik gewoon zo viesbruin dat het zwart wordt:P [/bijv. bij mijn arm, als ik die licht buig dan is het pik zwart]

    wie heeft dat nogmeer?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik word niet eens bruin^^
    Altans amper.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik ben niet zo goed als zwart, maar zit met een ander probleem: langs de voorkant ben ik helemaal bruin, langs de achterkant ben ik spierwit ><.


    -

    Blondiepants schreef:
    Ik ben niet zo goed als zwart, maar zit met een ander probleem: langs de voorkant ben ik helemaal bruin, langs de achterkant ben ik spierwit ><.


    ik heb een keer andersom gehad. :P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik niet.
    Ik ben meestal net goed.
    Niet te bruin en niet te wit.
    :9~


    A. ikmisje.

    Blondiepants schreef:
    Ik ben niet zo goed als zwart, maar zit met een ander probleem: langs de voorkant ben ik helemaal bruin, langs de achterkant ben ik spierwit ><.


    Je moet je wel soms is omdraaien als je zont hé. (:


    A. ikmisje.

    Mijn gezicht is heel oneffen bruin, net alsof ik 2 dagen geleden in het zand heb lopen rollen en me niet heb gewassen ofzo.. Maar blijkbaar ben ik de enige die het ziet :'D
    En ik heb ook een klein donkerder pigmentvlekje op mijn elleboog sinds vorig jaar.
    En ik ben nu ook heel bruin, toen ik zaterdag thuiskwam was ik bijna net zo bruin als mijn neefje, en die is half-Cabo :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik word letterlijk nooit bruin. kben echt heeeeeeel wit.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik ben altijd een kleurling geweest enkel ben ik nu nog bruiner geworden, maar niet te bruin. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben vandaag naar het strand geweest en ben nu half bruin, half rood.


    Geen woorden, maar daden.

    Ik ben zo rood als een kreeft en ga ongelooflijk hard vervellen.


    Bored.

    Een keer in Turkije was ik zo goed als zwart. :') Ik word heel snel bruin maar ik ben dan ook half Turks enzo, ik verbrand alleen op mijn schouders en gezicht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat heb ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik, maar ik ben al bruin :]

    als ik in de zon zit;
    verkleur ik heel snel
    verbrand nooit
    vervel nooit.

    maar;
    ik zit zo min mogelijk in de zon in de zomer.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 9:35 ]

    Heh, ik wordt best snel bruin, maar nooit te bruin, snappie? Ik verbrand echt nooit (A) Tenzij ik zonnebrandcreme gebruik, daar zit iets in waar ik niet tegen kan op de een of andere manier.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik word niet bruin, ik verbrand alleen maar --'


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover