• mensen ik las vandaag op de site van thomas berge het volgende
    Thomas heeft Mexicaanse griep - 06-08-2009
    Thomas is afgelopen weekend ziek thuis gekomen uit Salou,hij heeft contact gehad met een arts die hem ervan verzekerde dat hij zich geen zorgen hoefde te maken en dat er niets aan de hand was.

    Nadat Thomas ziek bleef heeft het management besloten hem alsnog te laten testen op de Mexicaanse griep, vandaag is bekend geworden dat Thomas deze inderdaad onder de leden heeft.

    Alle optredens voor het komende weekend worden geannuleerd, Thomas is herstellende en alle optredens na het weekend gaan vooralsnog gewoon door.

    Hou deze website goed in de gaten, we houden jullie op de hoogte.


    bron:www.thomas berge.nl





    sorry mensen dit moest ik ff kwijt

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 21:07 ]

    waarom doet iedereen moeilijk over die griep?
    in de meeste gevallen heb je de "aftershock" van de griep en dat kan je vergelijken met een gewoon griepje...
    gewoon een paar dagen goed rusten enzo en je bent weer beter!
    ik heb die mexicaanse griep ook gehad maar dat is gewoon die "aftershock" :')


    dream, dare, fly!

    Erg voor hem maar hij word vast weer beter. Komt wel goed. De sugarbabes leven ook nog dus zal het met hem ook wel goed komen ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik haat hem eigenlijk een kinda, het is wel erg, maja, mensen snappen denk ik wel wat ik bedoel, gehehe.

    hij zei ook dat een paar meisjes van waar die op vakantie had zich moesten laten nakijkenomdat hij daar inetsn mee gezoent had EEN PAAR MEISJES XD
    player xD

    mexicaanse griep is het zelfde als gewone griep iedereen die er aan dood gaat heeft al iets zoals longontsteking en is oud. Als je oud ben en je hebt iets met je longen en je hebt geweone griep ga je ook dood. BIG DEAL -.-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.