• Van mezelf mag ik maar vier keer per jaar winkelen, dus steeds als er een nieuw seizoen begint. Dan spaar ik dus drie maanden, en dan heb ik meer dan 200 euro om uit te geven. Alleen producten die ik écht heel hard nodig heb mag ik kopen, gezichts- en haarproducten dus en misschien een T-shirtje/truitje. En online winkelen mag ik alleen maar als ik het heel zeker weet. Meestal stuur ik het toch weer terug omdat ik het niet mooi vind, dus het heeft geen nut om via internet te bestellen.

    Eigenlijk vond ik dat een best slim idee, dan weet ik tenminste ook zeker dat ik niet teveel per maand uitgeef, en zonder geld kom te zitten als ik iets écht nodig hebt. Misschien is dat ook een goed idee voor de andere shop-verslaafden onder ons.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik luister eigenlijk niet vaak naar mezelf. En als ik iets leuks zie ga ik echt geen maanden wachten wat jij doet. Ik ben té verslaafd aan winkelen om dat te volgen, wat jij doet.

    Nee, daar begin ik niet aan. Er is altijd wel iets leuks en ik bestel het meeste via internet, want in winkels in de buurt heb je die stijl die ik leuk vind niet.

    Mijn moeder betaalt mijn kleren en als ik iets zie wat ik echt superleuk vind en mijn moeder niet - koop ik het zelf.


    -

    knap dat je dat kan uithouden. :')
    als ik geld heb, ben ik meteen in de stad, en kom ik blut thuis. :')


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik kan mijzelf zoiets wel gaan voorhouden om te doen. Maar ik ken mezelf -goh- en ik weet toch wel dat ik dat niet ga volhouden :')


    -

    Ik krijg gewoon mijn kleedgeld maar eens in de 3 maanden :')

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 20:15 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    dan vind ik na die 3 maanden mijn oude kleren té vreselijk. dan weet ik niet meer wat ik aan wil. O.o dus nee, niets voor mij (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat zou ik écht niet kunnen. O.O
    Ohmijngod.
    Over het algemeen betaalt mijn moeder zodra mijn geld op is dus ik vind dat ook helemaal niet nodig o.o''


    Mew <3

    cherrycream schreef:
    knap dat je dat kan uithouden. :')
    als ik geld heb, ben ik meteen in de stad, en kom ik blut thuis. :')

    Ja, dat had ik dus ook. En dan liep ik de volgende dag door de stad en dan zie ik weer iets leuks hangen en dan heb ik spijt van wat ik heb gekocht. Maar dan is het vaak te laat, want in de meeste winkels kun je alleen maar ruilen. Nouja, ik hoop met je mee.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik krijg alles gewoon van mamsie :x

    FreePeace schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik dus ook. En dan liep ik de volgende dag door de stad en dan zie ik weer iets leuks hangen en dan heb ik spijt van wat ik heb gekocht. Maar dan is het vaak te laat, want in de meeste winkels kun je alleen maar ruilen. Nouja, ik hoop met je mee.


    jaa dat heb ik ook wel. dan koop ik bijvoorbeeld heel levenloos een indianenbandje van 4 euro, en de volgende dag zie ik enorm leuke nepwimpers van 4 euro, en dan heb ik weer spijt ervan. ):
    of ook met schoenen heb ik dat vaak >.<


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    xDREIST schreef:
    Ik krijg alles gewoon van mamsie :x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik geef met veel liefde mijn 800 eurootjes uit.

    veel krijg ik nog gesponsord, als ik echt iets leuks zie.
    dingen onder de 60/80 dingen betaal ik gewoon zelf.

    en sparen is goed, en dat doe ik ook. maar ik ga niet zuinig doen met producten en kleding.

    screamlauder schreef:
    ik geef met veel liefde mijn 800 eurootjes uit.

    veel krijg ik nog gesponsord, als ik echt iets leuks zie.
    dingen onder de 60/80 dingen betaal ik gewoon zelf.

    en sparen is goed, en dat doe ik ook. maar ik ga niet zuinig doen met producten en kleding.

    Hmm, ik vind het een beetje onzinnig om meer dan 150 euro uit tegeven aan een broek, omdat er toevallig Diesel opstaat. Meestal koop ik mijn broeken gewoon bij de H&M, daar hebben ze ook hele leuke. En T-shirts en vesten kosten meestal niet zo duur. Schoenen is een ander verhaal, die kosten meestal wel duur, maar dan doe ik er echt heel lang mee.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het wel goed van jou, maar ben je niet iets té streng?
    Ik bedoel, als je iets mooi ziet, dan koop je dat toch, dan ga je toch geen drie maanden wachten? :'D

    Ik krijg bijna alles van me ouders (ÁÁ). Maar serieus,vier keer per jaar winkelen! Ik vind het zeer knap als je zo weinig keer volhoud.

    Het is een goed idee,
    maar het gaat me toch niet lukken. ('a)


    You can run, but you can't hide.