• Serieus, weet je, mijn familie is net een bende apen! ><
    Mijn ouders maken al van voor mijn verjaardag ruzie over onnutige dingen zoals een pc, ik, ik, ik, ik, videocamera, ik, ik, ik,.. en mijn broertje en zusje zitten hier achter mij ruzie te maken voor een domme verfuckte computer! >_<

    En ik word gek, want er word met de deuren gesmeten, mijn muziek staat hier luid, zodat ik ze niet hoef te horen, maar toch voel ik de dreunen van wanneer mijn broer op de grond stampt. Aah!! Ik word serieus knetter gek!


    You'll never dream alone. <3

    Ga dan even weg naar een vriendin ofzo?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik mag dat niet, weetje. Mijn ouders zijn zo overbezorgd -behalve mijn moeder- dat ze mij al de hele vakantie thuis opsluiten, zodat ik niet naar vrienden kan. Het enige wat we doen is naar zee gaan, waar niemand een woord tegen elkaar zegt. ><


    You'll never dream alone. <3

    misschien even naar buiten ofzo? dan zeg je dat je gewoon even frisse lucht nodig hebt


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Kika!

    je mag bij mij komen wonen hoor.

    ookal is het hier niet veel beter maarja.

    xoxo Amy.

    Misschien moet je eens wat in de tuin gaan zitten met een mp3 op of zo? De buitenlucht kalmeert wel en misschien is het buiten minder luid tot bijna niet meer te horen. Het is trouwens nog niet zo koud, dus ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je hoort ze tot buiten schreeuwen, ik zie de buren zelfs buiten staan kijken. --'
    Ik schaam me nu werkelijk voor mijn familie.


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb dernet boven zitten eten omdat mijn ouders ruzie hadden over mij. want:

    me vader pakte de ketchup en die knalde bijna tegen mijn hoofd. en toen zei ik dat en toen zei me pa geen sorry ofzo. en toen werd me ma boos op me pa. en toen ben ik boven gaan eten.

    Dat kon je dus ook buiten horen.
    (huil)

    Dat is erg man. Ik heb echt geen idee hoe ik je kan helpen, kon ik het maar, echt waar.
    Heel veel sterkte.


    ok

    Kan je niet via een raampje ergengs? Als t lukt, laat dan wel ff en briefje achter dat je frisse lucht nodig had, en dat je zo terug komt...
    Succes!
    :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Dangerously schreef:
    Ik heb dernet boven zitten eten omdat mijn ouders ruzie hadden over mij. want:

    me vader pakte de ketchup en die knalde bijna tegen mijn hoofd. en toen zei ik dat en toen zei me pa geen sorry ofzo. en toen werd me ma boos op me pa. en toen ben ik boven gaan eten.

    Dat kon je dus ook buiten horen.
    (huil)


    Bij mij is het omgekeerd;
    Mijn moeder accepteerd na twee lange jaren nog steeds niet dat ik een Tokio Hotel fan ben. Want, sinds dat ik fan ben, durf ik me te uiten en mijn mening te zeggen. Ik moest altijd de stijl van mijn moeder volgen, maar dat deed ik nu niet. En daarom haat ze me. Ze scheld me voor alles uit, in de hoop om mezelf weer te veranderen in haar. Maar dat wil ik alles behalve zijn. Ze heeft veel te veel vooroordelen. ><

    En mijn vader heeft er juist genoeg van, omdat ik nooit met mijn moeder overeen kon komen en het thuis steeds een kibbelhuis is. Dan wilt mijn moeder, die niet eens weet hoe de muis werkt, pc leren. Ze heeft bijna de pc van mijn vader laten crashen, waardoor hij kwaad werd. En nu gaat mijn moeder me meer afstoten door alles op mij te steken. O my god, ik heb toch zo'n leuke familie, niet? --'


    You'll never dream alone. <3

    XxMysterious schreef:
    Kan je niet via een raampje ergengs? Als t lukt, laat dan wel ff en briefje achter dat je frisse lucht nodig had, en dat je zo terug komt...
    Succes!
    :Y)


    Dat gaat niet lukken. Als je het raam open doet heb je zo'n soort ding met ijzeren draden, zodat de vliegen niet binnen kunnen. En dat is vast gemaakt, dus kan ik er niet door zonder het kapot te maken. ><


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Bij mij is het omgekeerd;
    Mijn moeder accepteerd na twee lange jaren nog steeds niet dat ik een Tokio Hotel fan ben. Want, sinds dat ik fan ben, durf ik me te uiten en mijn mening te zeggen. Ik moest altijd de stijl van mijn moeder volgen, maar dat deed ik nu niet. En daarom haat ze me. Ze scheld me voor alles uit, in de hoop om mezelf weer te veranderen in haar. Maar dat wil ik alles behalve zijn. Ze heeft veel te veel vooroordelen. ><

    En mijn vader heeft er juist genoeg van, omdat ik nooit met mijn moeder overeen kon komen en het thuis steeds een kibbelhuis is. Dan wilt mijn moeder, die niet eens weet hoe de muis werkt, pc leren. Ze heeft bijna de pc van mijn vader laten crashen, waardoor hij kwaad werd. En nu gaat mijn moeder me meer afstoten door alles op mij te steken. O my god, ik heb toch zo'n leuke familie, niet? --'


    Omg, jij mag toch zeker wel weten hoe je bent, dus waar je fan van bent, je stijl enzoo. t is toch jou leven? Ik vind het juist knap van je dat je voor je mening uit durft te komen en je durft te uiten, iets wat ik niet/moeilijk kan =S
    Jij kan heus wel zelf bepalen hoe je bent, dat hoeft jou moeder niet voor je te beslissen. Als jij je er fijn bij voelt hoort ze juist blij voor je te zijn vind ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 22:31 ]


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Breakfast schreef:
    (...)

    Bij mij is het omgekeerd;
    Mijn moeder accepteerd na twee lange jaren nog steeds niet dat ik een Tokio Hotel fan ben. Want, sinds dat ik fan ben, durf ik me te uiten en mijn mening te zeggen. Ik moest altijd de stijl van mijn moeder volgen, maar dat deed ik nu niet. En daarom haat ze me. Ze scheld me voor alles uit, in de hoop om mezelf weer te veranderen in haar. Maar dat wil ik alles behalve zijn. Ze heeft veel te veel vooroordelen. ><

    En mijn vader heeft er juist genoeg van, omdat ik nooit met mijn moeder overeen kon komen en het thuis steeds een kibbelhuis is. Dan wilt mijn moeder, die niet eens weet hoe de muis werkt, pc leren. Ze heeft bijna de pc van mijn vader laten crashen, waardoor hij kwaad werd. En nu gaat mijn moeder me meer afstoten door alles op mij te steken. O my god, ik heb toch zo'n leuke familie, niet? --'


    Nou weetje, bij mij is het ook bijna hetzelfde. Ik wil mijn eigen stijl maar men moeder laat me nooit toe en kiest altijd de kleren voor me en als ik een mooi T-shirt heb dan zegt ze altijd dat het lelijk is en als er dingen gebeuren geeft ze mij altijd de schuld of verdenkt ze mij altijd als eerste. En als ik niets goed doe dan scheld ze me uit en die woorden kwetsen me vaak =(
    Mijn ouders maken ook vaak ruzie en buiten gaan mag ik ook niet want als ik vraag of ik naar een vriendin wil dan denken ze altijd het ergste. 'Misschien wordt je wel ontvoerd of die mensen zijn niet te vertrouwen.' en dat soort dingen en sluiten ze me op thuis -_-' Echt niet leuk, Leef met je mee!!!

    Sterkte


    FireFlies Above My Head

    Jkiddo schreef:
    (...)

    Nou weetje, bij mij is het ook bijna hetzelfde. Ik wil mijn eigen stijl maar men moeder laat me nooit toe en kiest altijd de kleren voor me en als ik een mooi T-shirt heb dan zegt ze altijd dat het lelijk is en als er dingen gebeuren geeft ze mij altijd de schuld of verdenkt ze mij altijd als eerste. En als ik niets goed doe dan scheld ze me uit en die woorden kwetsen me vaak =(
    Mijn ouders maken ook vaak ruzie en buiten gaan mag ik ook niet want als ik vraag of ik naar een vriendin wil dan denken ze altijd het ergste. 'Misschien wordt je wel ontvoerd of die mensen zijn niet te vertrouwen.' en dat soort dingen en sluiten ze me op thuis -_-' Echt niet leuk, Leef met je mee!!!

    Sterkte


    Wottefock, dat is juist heel het zelfde zoals bij mij. Nergens mag ik ergens naar toe, of ze denken dat er al een moordenaar op pad is. Mijn moeder verdenkt me van alles omdat ze denkt dat ik Bill wil worden. Ook al verschilt Bill zijn stijl veel van het mijne. En, iedereen die er anders uitziet, of gekleurde haren heeft, is voor haar verdacht. Mijn ouders houden niet meer op met ruzieën, waardoor ik nu helemaal gek word van die twee.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Wottefock, dat is juist heel het zelfde zoals bij mij. Nergens mag ik ergens naar toe, of ze denken dat er al een moordenaar op pad is. Mijn moeder verdenkt me van alles omdat ze denkt dat ik Bill wil worden. Ook al verschilt Bill zijn stijl veel van het mijne. En, iedereen die er anders uitziet, of gekleurde haren heeft, is voor haar verdacht. Mijn ouders houden niet meer op met ruzieën, waardoor ik nu helemaal gek word van die twee.


    Veel gemeen =D Maar als ik naar een stad ga mee men moeder en iemand zie met zeg maar rood met zwart of blauw haar en men moeder me zie kijken zegt ze zo van 'zie wat voor een kapsel , dat zij daarmee durft buiten komen, ik snap niet wat ze bezielt' en dan verbied ze me in de buurt te komen bij iemand met zo'n kapsel of een slechte gewoonte heeft. Dan is het afscheid nemen en nooit meer met hun praten ofzoo oO echt niet normaal. Ik word hier zo erg gek van.


    FireFlies Above My Head