• Bonjours iedereen^^,
    Zoals je aan de titel misschien al kunt raden vertrek ik naar Kroatië, beter gezegd morgen. En vandaag krijg ik zo, een uur of iets, geleden te horen dat er een verkleed'party' gehouden wordt. Ik natuurlijk in paniek, want ik heb daar niets voor :') Maar toen dacht ik aan mijn broer zijn kast, nl. meer aan zijn voetbaloutfits. Daaruit heb ik schoenen en kousen gehaald, het shortje is van mij ^^ (Van ooit eens een dansoptreden, maar dat doet er niet toe) Nu is mijn vraag naar jullie toe, vinden jullie die outfit geschikt? Of heb je andere ideetjes die ik gewoon kan tevoorschijn halen en waar niet veel werk aan is?
    Zéér bedankt om het te lezen en ik reken op jullie! ><
    X.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=131941 Hier even de link, was ik vergeten --' En let meer niet op mijn vetkwabben en mijn lelijke kop, dank u.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 20:08 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pak een wit tshirt, en schrijf er je lievelingsgetal en naam op x) Of dat van eenofandere bekende voetballer. [/dom idee]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jij bent gek dude !
    jouw buik is prachtig.
    had ik maar zo'n buik. ;D

    Je zou hem eens van aan de zijkant moeten zien :8


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right