• hello, ik heb rode lippen, &'nd soms is het wel handig als ik rode lippenstift op doe enzo.
    maarr ik wil het graag zo; http://i32.tinypic.com/2h807pk.png
    &'nd http://i31.tinypic.com/10nrx9y.png
    weet iemand een tutorial over hoe dat moet? want als ik het zelf probeer krijg ik van die diepe lijnen in mn lippen echt lelijk. :'D

    ik weet niet of er hier al een toppic over bestond, zo ja; sorry.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Je hebt rode lippen zeg je? En dan wil je ze zó blank krijgen? Srry te moeten zeggen,maar op dat is onmogelijk of je moet gwn lip glos/stift op doen.
    Srry,maar ik weet niets anders dan dat.


    Time changes, best friends can become strangers...

    als ik teveel balsem opsmeer ziet het er altijd zo uit maar dan mislukter xd
    ik denk echt dat je dan een goede gloss/stift moet hebben zoals VampyKP483 hierboven zei anders heb ik ook geen idee : s sorry.


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Plastische cherurgie (Of hoe the f*ck je dat ook schrijft) is de aller laatste mongoliese,achterlijke,gestorde(K denk dat j m wel snapt XD) oplossing,aluwel ik betwijfel of dat wel zo'n slim idee is XD


    Time changes, best friends can become strangers...

    ik denk niet dat je dat voor elkaar kan krijgen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    > Verplaatsing naar 'Lifestyle'.


    Tanya is de beste.

    Rode lippen hebben is toch mooi? Waarom dan lichter maken? ö

    je hebt wel van die lippenstift met een zeer licht kleur, maar dan moet je opletten dat hij wel genoeg dekt, :/ maar eerlijk, ik gebruik amper lipstick, dus kan ik je amper helpen.


    It even took me by surprise

    ik doe altijd als ik mijn foundation opdoe, met mijn foundation kwast even over mijn lippen.
    maar dan alleen als mijn lippen niet helemaal droog zijn enzo,
    want dan krijg je idd allemaal lijnen enzo. ;p


    AAP

    Nou, koop gewoon hele lichte lipgloss ofzo? :3
    Ik heb er een lichte en die is wel .. licht ôo.


    None but ourselves can free our minds.

    een goede lipbalsem.
    geen vaseline, want dat gaat over je hele gezicht zitten.
    ook geen labello,
    maar bijvoorbeeld huismerk 'labello's'

    dan over die laag balsem,
    dep je gewoon een beetje (mousse, vloeibaar GEEN poeder vorm) foundation/concealer.

    concealer moet je zoiezo altijd 1 tot 2 tinten lichter doen dan je huidskleur, dus kan je zo ook met die kleur je lippen iets neutraliseren.

    en als het dan nog niet helemaal helpt, gewoon daarover heen een lichte lipgloss, of een 'nude' lipstick.